Gå til innhold

Har du 1 krone å avse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere 1 krone å avse?

 

Har en venninne som er en ildsjel i Kråkerøy turnforening.. (Fredrikstad)

En liten forening med lang tradisjon.

 

De er nå med i en konkurranse -i håp om å vinne 50 000 kroner.

Store penger for en så liten forening!

Konkurransen arrangeres av det lokale energiverket.

 

Pengene skal brukes til å kjøpe inn støtte til nedslagsmatte, turnmatter og hopptrampoline.

 

Sender dere BLUZZ 1 til 2242 ..?

 

Link; www.fes.no

 

Hadde aldri, aldri trodd jeg skulle lage et slikt innlegg,

men denne jenta gjør så mye for lokallaget sitt!

Jeg synes det hadde vært storveis om de små turnetrolla kunne

fått hjelp til nye turnematter som er gode og myke å turne på.. :)

 

Jeg takker på forhånd om noen gjør dette!

(Men skjønner om det kan synes søkt og frekt av meg å legge ut en slik forespørsel..)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Værsjego:)

 

Vinner de, så får du rope det ut:)

Skrevet

Ike frekt i det hele tatt ;o)

Folk kan da velge selv om de vil støtte!! ;o)

 

Snill du er!

Skrevet

Tusen takk! :)

 

HI

 

Om de vinner, så roper jeg ut!

 

Det er 3 foreninger som er i finalen, forresten..

Og det er knepent i teten..! Alle stemmer teller..!

 

(955 til annen forening mot 842 til Kråkerøy..)

Skrevet

Dere får legge det ut andre steder også:) Er ikke facebook en fin arena for sånn;)

 

Sneding at det kun er én stemme pr tlfnr. Det tror jeg ikke at jeg har sett før:)

Skrevet

Takk for innspill! :)

 

FB er velbrukt.. men allikevel mangler det ca 150 stemmer..

 

Kommer ikke på flere steder å legge det ut..

Evt på Skravle, da..

 

Noen som har lyst til å legge ut for meg?

(Det er så fjernt for meg å legge ut en sånn tiggetråd at jeg

har aller, aller mest til å forbli evig anonym! ;) )

 

Skrevet

Dytter for en god sak!

Dytter for barnas muligheter til fritid på gymmatter fra dette årtusenet..

Dytter for alle ildsjeler der ute!

 

 

Skrevet

2 stemmer fra meg :) Lykke til!

Skrevet

Stemt jeg også. Skal få mannen min til å sende en stemme også, da blir det to fra han. Han kan sikkert sende en fra jobbtlf også :)

Skrevet

Tusen takk! :)

 

..ca 180 stemmer som skiller 1. og 2.plassen nå..

 

Begynner å se farlig ut for turnforeningen til de små..

 

Av de små marginene, så ser man jo tydelig at hver stemme teller!

 

 

Skrevet

Takk for dyttehjelp, Annie! :)

 

..om noen andre her skulle se den vanvittige gleden dere vil være

med på å spre for denne vesle turngruppa ved å gi 1 krone og

2 minutter av deres tid, så er dere hjertelig velkomne til å gi deres stemme!

 

På forhånd tusen takk! :)

 

HI

Skrevet

Annie = navnet på den anonyme skribenten jeg sikter til..! ;)

('Annienym'-ish..)

 

See, Annie?

 

Og der kom det en billig dytt, gitt!

Skrevet

Hihi... du er deg selv lik du..! ;-)

Skrevet

Hvem skriver jeg med?! :)

 

..åååh! Nå ble jeg sånn midt på treet passe nysgjerrig!

(Les; dør nesten!)

Skrevet

sånn ca rett vest har du meg...!

Skrevet

Busted! ;)

 

..oppfordringen til folket gjelder frem til 15. juni..

Om du vil glede noen små hjerter i Fredrikstad ved å

sende liten melding til et stakkars kronestykke,

så vil de nok være evig takknemlige!

 

..og min venninne vil være fra seg av glede! :D

Skrevet

..jeg kan ikke stemme flere ganger selv..

 

Den vesle turnforeningen med mammaer som stiller opp i tykt og

tynt må snart se seg slått av fotballguttas pappaer som har

profilert seg og sitt med RADIOREKLAME i disse dager!

Poff, så ledet de med 300 stemmer.. :/

Da har de folka nok penger!

 

Turnjentene trenger en melding til fra deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og deg og DEG!

 

Støtt opp om små turnende piker i longs og Sokkiplast, mammaer som jobber flere kvelder i uka for en slikk og ingenting og for den gode

følelsen man får av å bare gi bort en eneste liten krone!

 

På forhånd! Tusen, tusen takk!

Skrevet

Dytte!

 

..BLUZZ 1 til 2242!

 

Alle mammaer som synes at pappaene som

stiller opp med radioreklame for fotballklubben 'jukser'

i en ellers fair konkurranse bør kjenne sin besøkelsestid!

 

Og jaaa -jeg er HI og kommer til å dytte denne frem til tirsdag..

 

Vær med og stem frem mammaene som gjør hele turnforeningen på dugnad! :)

Skrevet

Takk-takk-takk-takk-takk! :D

Skrevet

295 stemmer skiller Supermammaene fra fotballpappaene nå..

 

Sokkiplasten, turndraktene og stigbøylen trenger hjelp! :o

 

..eller må man innse at slaget er tapt?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...