Athele Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Lurer på hvordan deres 2 fødsel var i forhold til den første.. Jeg hadde en lett fødsel første gang og lurer på om jeg kan få en skikkelig hard en denne gangen...eller? Vet jo at alle fødsler er forskjellige, men nå har det jo allerede gått ett barn gjennom fødselskanalen... hmmm... bare noen tanker!
SokkeLaila Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde 2 fine, lette fødsler begge gangene! ..selv om det skilte 1,2 kilo mellom dem! Det går nok bra! Jeg hadde akkurat de samme tankene som deg etter min første 'drømmefødsel' -kunne jeg være så heldig å oppleve en lett fødsel igjen?! Og ja -det gikk! Lykke til!
Athele Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2010 Hehe... da håper jeg på en lik fødsel som den forrige.. Tusen takk for svar!
firebarnsmum Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde også to lette fødsler. Den første tok vel fire timer, den andre 2 timer og 35 minutt. Det går sikkert bra, Athele:) (Den tredje tok bare 2 timer - lett fødsel det også) Lykke til med fødselen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå