Gå til innhold

Termin fremskyndet 2 uker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

er så overrasket over at den er flyttet 2 uker frem, ettersom mens var regelmessig og jeg har notert datoer i en 3 mnd periode.

 

Andre som har fått flyttet såpass mye enten fremover eller bakover?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du da, håper du får mindre vente tid:)

Jeg ble bare skubbet lenger bak :/

men happy likevel..

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble flyttet 5 dager fram og synes det var mye siden jeg også har hatt regelmessig mens og notert datoer de siste 4 mnd før jeg ble gravid.... Men to uker var jo ganske mye. Tenker det er litt rart at alle babyer skal være ca like store mellom uke 17 og 20. De vokser jo veldig forskjellig etter det. Jeg ser for meg at de som blir skøvet mye fram har mye større sjanse for å gå overtid pga. de kanskje blir flyttet for mye fram på ordinær ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble flyttet 8 dagar tidligere. Jeg har også notert dato på mensen og den er veldigt regelbunden så jeg stoler ikke riktigt på den nye datoen ettersom jag då skulle blitt gravid mitt i mensen. Men regner bare med å gå over tiden. Var på UL sent i uke 20 så kanske kan det bero på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble også flyttet nesten to uker; nærmere bestemt 13 dager BAKOVER! Ble også ganske overrasket. Så nå bekymrer jeg meg for hva som skulle skje his denne nye terminen er feil og jeg i tillegg blir gående på overtid. Da kan jeg jo i realiteten riskiere at jeg blir gående 1 mnd på overtid før de setter i gang noe!

 

Kan jo også nevne at jeg hadde veldig høyt SF mål på forrige måling, lå godt over det grønne området; så da synes jeg det er rart at terminen ble flyttet såpass mye også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...