Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Iva Bjørk Iva Mikaela Noen syns sikkert det er fæle navn, men vi er heldigvis forskjellige;) Hvilket liker dere best? Dere trenger ikke å skrive "ingen av de", for valget står mellom disse:)
Lemonia Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Hvis jeg absolutt måtte velge hadde det blitt Iva Mikaela.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 iva bjørk, absolutt. om du eller faren er fra ett annet land da.. liker ikke navn som michelle, mikaela osv på etisk norske jeg da.. men absolutt ikke ett stygt navn det heller
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Hvordan uttales Mikaela da? Usikker, så jeg går for Bjørk, med mindre dere heter Gran eller noe sånt til etternavn ...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Mikaela rett frem:) Nei, vi heter ikke Gran eller Olsen til etternavn:) Vi heter Sol*******
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 HÆ???? Er Iva og Bjørk navn i det hele tatt??????? haaaahahahahaaa stakkars unge!!! Gutt eller jente???????
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Det var vanskelig.. Iva Mikaela var nydelig og fløt så vakkert, mens Iva Bjørk va rampetøft! Tror nok uansett jeg hadde gått for Iva Mikaela.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Iva Mikaela. Det var et uvanlig, men flott navn :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #15 Skrevet 11. juni 2010 Iva Bjørk er for lite kjønnsbestemmende. Iva kan misforstås som Ivar, og Bjørk er jo egentlig ikke et navn i det hele tatt på norsk. Det forteller i alle fall ikke at det dreier seg om en jente. Med dette i tanken ville jeg ha valgt Iva Mikaela, hvis Iva må med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå