Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 http://www.aftenposten.no/amagasinet/article3035648.ece Jeg blir så sint, og så lei meg! En nydelig gutt, som havnet hos noen som skulle ta vare på han, men sviktet på det groveste av både mammaen sin, og av alle rundt! Et bilde sier mer enn tusen ord, og det gjør også uttrykket i øynene til denne stakkars gutten...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg kjenner godt til denne familien, og hørte mange historier rundt denne skjønne lille gutten like før han ble funnet død. Den stefaren burde råtne i helvete... Mora og!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg blir kvalm, forbanna, lei meg og skuffa... Hvem kan gjøre noe slikt ovenfor ett lite barn? Enig med hun over, mora og stefaren burde råtne i helvete, og hvem skjender graven til ett lite barn?? Skal han ikke få fred?? Blir så trist...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 dette er på alle mulig måter så grusomt at jeg blir fysisk kvalm. La gutten få hvile i fred!! hvem i sin rette sinstilstand velger å skjende graven til en uskyldig liten gutt som led til siste åndedrag ? tårene triller på meg av frustrasjon... Jeg tenner et lys for kristoffer i kveld.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 I denne saken sviktet alle ledd. Hva med besteforeldrene, hele skolesystemet, sykehuset, naboer etc? Synes det er så vanvittig at alle svikter, men verst er det jo at mora svikter han., Men, det er jo ikke akkurat noe nytt i den sammenhengen der. Stakkars, stakkars liten. Meld heller en gang for mye enn for lite!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Herregud=((( Denne saken er så sinnsykt stygg! Fatter ikke at det er mulig at folk ikke rykket inn med en gang?! Burde da ringe en bjelle i hodet til folk?? Stakkars gutt =(( Håper stefaren og mora råtner bort! =(
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 I dette tilfellet kjenner jeg at jeg ikke ønsker hverken mor eller stefar noe godt i det hele tatt!! Jeg klarer ikke å fatte at det ikke var noen som reagerte når han hadde så store plager så ofte!! Ble både kvalm å lei meg når jeg leste dette! Det skal rett og slett ikke skje!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har rett og slett ikke ord! Frysninger nedover ryggen og armene. Måtte denne stefaren og mor til dette barnet råtne en viss plass! Så total omsorgssvikt som dette, er ufattelig at skjer. Jeg tror gutten har det mye bedre hvor enn han er i dag. Dessverre. Har ikke ord for disse grusomme handlingene...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Må få legge til, hvorfor skal alltid slike ting skje FØR rutiner og ligenende blir skjerpet??? hvor var omsorgspersonene til denne gutten? Er vi så redde for å si i fra i dette samfunnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå