Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 ved kun å spise hver 3t , trene hardt 2 ganger i uken i 1 år!! Har vært symptomfri i 1 år i dag!! ALLE symptomer borte.. og JAGGU, er jeg gravid i 3 mnd!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Så bra ! Jeg er også kvitt det. Fikk to barn ved hjelp av pergotime, og er derdig med graviditeter. Men nå er alle syptomene mine også borte og blodprøvene helt fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå