Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 omgått en kamerat som han visste hadde prøvd å voldta deg en gang?? Samboeren min har en kamerat (en jævli dårlig en) som er noen år eldre, han er over 40. For et par år siden, da jeg var 19, prøvde han å voldta meg. Vi to var alene fordi jeg skulle hente han og kjøre han til oss. Plutselig begynte han å legge an på meg, og det ble verre og verre helt til han ble rasende fordi jeg ikke ville og han slepte meg mot soverommet. Heldigvis hadde jeg med meg hunden min som ble skikkelig sint og begynte å knurre. Da ga han seg, fordi han er redd hunden, og jeg fikk hivd meg i bilen og reist. Vet ikke hvordan det hadde gått om ikke hun hadde vært med... Men- til saken- jeg fortalte samboeren min dette og for det første så virker det ikke som han tror meg enda. Og det er som sagt et par år siden. Det verste er at han fortsetter å reise på besøk til han! Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har forklart han mange ganger at jeg ikke kan fordra at han kommer hjem og jeg vet han har vært DER.. jeg blir så kvalm og dårlig... Samboeren min er som regel en mann som respekterer meg, så det eneste jeg kan skjønne er at han faktisk ikke tror meg i det hele tatt! Hva ville dere gjort? Skal jeg bare sitte og synes det er OK at han renner ned dørene hos sånne syke jævler??? Er skikkelig fortvilet idag, fordi samboeren min er på vei hjem fra han eklingen nå )
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Selvfølgelig helt uakseptabelt. Hadde min samboer gjort noe sånt, hadde han ikke vært den rette for meg. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Du la ikke an på ham selv da, ved å dra opp kjolen og legge hånda di på låret hans? Unnskyld, bare kødda.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Gå fra han er ikke aktuelt. Jeg elsker han, og han er verdens beste mot meg . Det er vel rett og slett at han ikke tror meg. Hehe, nei, han er så stygg at jeg ville nok ikke lagt meg etter han. Lurer på hvordan jeg skal få han til å skjønne hva jeg mener HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Vil du beskrive deg selv som veldig seksuelt attraktiv? Det er jo en kjent sak at enkelte menn ikke greier å styre seg når kjønnsorganet overtar styringen av hjernebarken.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Du har fortalt han om noe så alvorlig og så tror han ikke på deg? Fin fyr.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Han er da ikke verdens beste mot deg om han omgås en som han VET har prøvd å voldta deg.
Sierra Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 16:02: For en ufattelig dårlig spøk. Hi: Om det virkelig er slik du beskriver situasjonen bør du ta deg en skikkelig prat samboeren din, og finne ut hva dere egentlig betyr for hverandre. Hadde min samboer gjort noe sånt om han visste om dette, hadde jeg latt ham gå. Uten respekt og tillit har man ingenting.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Denne syns jeg var litt vrien å gi råd på. Ja,samboeren din burde skambanka fyren og aldri snakket til han igjen! Men,om han slites mellom to historier,og ønsker å tro dere begge, så viser han deg jo respekt ved å besøke kameraten fremfor å få besøk av kameraten. Har du nettopp fortalt samboeren din om dett`? Eller fortalte du det med en gang det skjedde? Om det nylig er noe han har hørt- så står han faktisk fritt til å velge om han vil omgås denne fyren. Han tror kanskje ikke det er så viktig for deg siden du ikke har sagt det før?
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde da følgelig gitt beskjed om at valget stod mellom meg å voldtektsmannen!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #13 Skrevet 11. juni 2010 Det hadde jeg aldri akseptert. Hvis du fortsatt synes han er verdens beste, selv om han tror at du er en løgner, så er du en dørmatte.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #14 Skrevet 11. juni 2010 D finnes ingen unnskyldning for å prøve å voldta noen,uansett hvordan den personen er kledd eller ser ut. Synes d er dårlig gjort at han ikke stoler på d du forteller han,jg veit ikke hva slags råd jg kan gi dg ,( Men du må bare prøve å prate m han og prøve å få han til å forstå deg,skjønner godt at du ikke vil at han skal henge sammen m en sånn mann!!! Håper han hører på deg,lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå