Gå til innhold

Herregud.. Tisset i senga i natt :-SSS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sykt flaut. Var så dønnsliten igår, holdt meg våken av vilje og kaffe.. La meg 22 etter en lang lang dag , helt pumpa ass. Så drømmer jeg at jeg må tisse noe jævlig, og jeg er så trøtt, jeg drømte at det gjrode VONDT å tisse...

Så våkner jeg av at jeg holder meg men at jeg har tisset litt. Fy faen så flaut, jeg er 32 år og har ikke brutk bleie eller tissa på meg siden jeg var 2!!!

At det går an. Løp på do og tisset masse der, det var så sprengt at det gjrode vondt, hvordan greide jeg dette.. Har knust selvtillit idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er noen trøst så kan jeg fortelle deg at jeg tissa i søvne hos en fyr jeg holdt på med før. Og det var ikke lite heller!! Og vi sov i foreldrene hans sin seng....Trodde jeg skulle dø da jeg våkna på morningen

Skrevet

Haha huff. så jævlig 15:07. Jeg ble sykt flau, mannen min merket det ikke heldigvis, han reagerte litt i dag tidlig på hvorfor det lå et håndkle i senga, jeg bare, øøh, det er vel ett av barna som la det der.. Sprut rød. Har vasket alle bevis nå. ahaha

Skrevet

Hehe,ja du var iallefall heldig som kunne fjerne alle bevis ;)

Det kunne ikke jeg. Var så utrolig pinlig,men men,må bare le av det nå.

Hilsen 1507

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke ble avslørt sånn som deg. Men en venninne av meg har opplevd det samme som deg.. Fornavnet ditt begynner ikke på K? hehe...

Skrevet

Nei hehe,det gjør ikke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...