*septemberbaby* Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Har fått time til 3D ul når jeg er 30+5 på vei. hun sa for å få best bilder anbefalte hun mellom uke 26 - 34. er dette et greit tidspunkt av svangerskapet å gå på 3D? Erfaringer?
Løvinna30 Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 ja, kjempefint med 3D da. -ikke noe senere enn det. du kan nesten ikke ta det senere, for da kan ungen være for stor til å få gode bilder. jeg var på ul da jeg var litt over 32 uker på vei å var ikke så lett å få greie bilder av ansiktet da. Ungen lå med hode nede og hadde ikke så god plass så bildene ble ikke så bra.. hvor skal du på UL?
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg skal selv no på Tirsdag. da er jeg 30+2. Så vi får krysse fingrene på at vi begge får fine bilder;-) Lykke til!!
*septemberbaby* Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2010 da må jeg få høre hvordan det gikk :) Lykke til
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 funnet ut at det kommer ann på hvor mye foster vann og hvor stor den lille er.. jeg var på 3D i uke 28 og fikk dessverre dårlige bilder pga lite fostervann og i tillegg til at Vesla her lå med nesa helt oppi mageveggen min.. fikk ny (gratis) time uka etter uten hell da og.. hehe.. ikke noe fotomodell hu her som han på 3D sa
Corneliuss Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Hei du! Har hørt at uke 26-28 er mest optimalt. Er vanskelig å få gode bilder når barnet blir for stort og legger seg for langt ned i bekkenet event.
<3Minesmå<3 Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Jeg fikk beskjed om at det helst burde skje i mellom uke 28 og 32 Jeg var der når jeg var 31 uker på vei Fikk kjempefine bilder. De sa at om babyen lå slik at du ikke fikk sett så mye, så kunne vi bare betale halvparten av prisen så vi ihvertfall fikk en vanlig UL istedenfor. Men vi fikk sett veldig godt så vi betalte full pris med glede )
Løvinna30 Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 tror nesten det kommer ann på klinikk til klinikk¨på når de anbefaler. Jeg tror vi har vært på den samme Juli Nurk. Men det er som du sier, det er mengden med fostervann, her lå gutten min med ansiktet nesten trøkt i veggen, og det var lite fostervann mellom, så da ble det ikke så gode bilder. (da var jeg litt over 32 uker). På klinikken jeg var anbefalte han fra uke 25-32. Var der i uke 28 også, og fikk kjempefine bilder). Gled dere til 3D UL jenter, det er så verdt det, og det er en opplevelse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå