Gå til innhold

Jeg vet hvem du er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er MYE her inne på anonymforum. Du klager over mannen din og over svigers. Et par dårlige veninner har også fått gjennomgå.

Jeg har deg på Facebook, skjønner du, og ser sammenhengen på statusoppdateringen din og innlegga dine her inne. I tillegg er det enkelt for en som kjenner deg å vite hvem du er, så detaljert beskriver du mannen din, barna dine, naboen, svigermor og alt annet.

Du skulle være forsiktig med hva du bretter ut her inne. Jeg vil aldri på noen måte bruke dette mot deg, for jeg ønsker deg alt godt. Samtidig er vi ikke så nære at jeg føler meg vel med å skulle si dette til deg ansikt til ansikt.

Håper bare du vet hvem du selv er når du leser dette.

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puh, det var ikke meg;)

Skrevet

Ble litt stresset nå ja....NOT ;o)

Jeg har jo en perfekt mann, og herlige venninner, så kan ikke være meg heller!!

Skrevet

Driter i om du vet hvem jeg er,står for det jeg skriver jeg

Skrevet

Der tror jeg du traff mange ;)

Skrevet

Var ment for bare en. Og jeg vet ikke nicket, men gjenkjenner skrivemåte og endel skrivefeil som vedkommende har. I tillegg til det hun skriver da...

HI

Skrevet

Du har for mye fritid.

Skrevet

Hva så om du kjenner meg igjen? Tror jammen jeg skal ta en tlf til deg ikveld jeg!!

Skrevet

"Jeg er klar over at jeg er paranoid. Men du trenger vel ikke forfølge meg av den grunn?"

Skrevet

Hvis ikke vedkommede skriver med nick engang, så tror jeg du har en laber case :)

Skrevet

Tror mange kan passe til den beskrivelsen HI.

Skrevet

Hvis jeg sier hun bor på et lite sted ganske nært svigers, så er det mange som faller fra..

HI

Skrevet

Mange små steder i Norge, og mange tusen brukere her..

Skrevet

Poenget er ikke at alle dere skal vite hvem hun er, men at hun skal forstå det selv.

HI

Skrevet

Hva får deg il å tro at hun bryr seg?

Skrevet

Det er meg du skriver om jo ;S Vitsen i å henge meg ut da?

Skrevet

Skal fortsatt ta en tlf til deg ikveld!!!!

Skrevet

Hvorfor reagerere dere sånn? Synes det er en grei måte av HI å si fra på. En måte som ikke gjør det pinlig for noen av partene. Hadde blitt glad for å få et lite vink, så hadde jeg tenkt meg om 2 ganger før jeg skrev et innlegg mtp hva jeg hadde på fb-statusen den dagen.

Skrevet

Er jo ikke uthenging, men en advarsel... Hva hun gjør med det er opp til henne selv. Hvis HI VILLE lage kvalm så kunne hun vel gjort det, men velger å advare henne her i stedet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...