Gjest Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Et hav å velge mellom. Har kjøpt en seamless som jeg er fornøyd med, men gir ingen støtte. Puppene er diiiiigre allerede og ikke spretne som før. Men hvilke har dere valgt? Merker osv. Velger dere med eller uten spiler? Og hvilke gir den beste formen og støtten uten at den mister sin "amme-funksjon". Tenkte hvis vi laget en liste med merker, beskrivelse og kanskje butikker, så ville det bli lettere for mange av oss melkekuer
SpongeBob Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Som barmfager tredjegangs føler jeg at jeg har brukt MYE tid på temaet, gitt... Er 70F til vanlig, mildt sagt større nå;-) Så mine tips til de barmfagre er som følger: HotMilk: Går bare opp til F, er det vel, men veldig strukturerte og god hold også uten spile. Dyre, så kjøp fra utlandet (f.eks brastop.com) eller vent til du vet størrelsen. Deilig å slippe å se kjedelig ut, de er lekre!!! Kan være litt for "padded" for de som foretrekker en mer minimizer-stil. Cake: Herlig stoffkvalitet, men ikke så store i str som HotMilk. Anita: Har et par i microfiber, og de er utrolig god kvalitet. Elastiske uten å bli for slappe, god hold og fin form for meg i alle fall. Triumph: Foretrekker Amourette-modellen med spile - fin fasong og har ikke hatt noen problemer med den selv om spile ikke anbefales under amming. Gir veldig god støtte for oss som trenger det. Mamabel-modellen synes jeg er slaskete og ekkel, og så misliker jeg intenst at den har en stoffstripe inn mot utringningen, den synes alltid... Swegmark: Kommer helt an på modellen.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Kjøp en billig amme bh på lindex her uten spiler. mulig må ha den større,men den duger i starten.. siden puppa vokser enda mer når den lille er ute så vannskelig og kjøpe inn riktig str.. og kjipt hvis man har langt noen kr i en amme bh også passer den ikke etter fødsel
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Har en fra Swegmark som jeg brukte sist, veldig fornøyd med den, kjøpt på Lindex i størrelse stoor;)
Nicoline3 Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Kjøpte to i microfiber uten spiler på la lina for 3 år siden, og tar nok turen dit igjen. Litt uformelig når jeg bruker 85 G,men med god støtte allikevel og enkel åpning. Tenkte jeg skulle ta turen innom change og prøve en annen type denne gangen,men venter til etter fødsel siden jeg vet at de blir enda større!!!!
ma:) Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har kjøpt to fra Triumph i første omgang. De er uten spiler siden det ikke anbefales. Bruker bh med spiler til vanlig, så litt rart å ha uten. Blir liksom ikke helt det samme, men i alle fall de jeg var mest fornøyd med av de jeg prøvde. Syns de billige på Lindex var helt pyton. Tenker å ta meg en tur på Change eller annen bra undertøysbutikk når jeg ser hvilken str jeg faktisk trenger. God erfaring med hjelpe der.
WPW Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Jeg kjøpt ikke med spiler sist, men det finnes, og jeg ANBEFALER DET... hehe, så hvis du ikke trives med de spileløse er det jo bare å prøve et par med også
WPW Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Ja, glemte å si at jeg kjøpte med spiler etter noen måneder, og det var fantastisk:)
Gajsa Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har kjøpt to stk. Har ikke født ennå, men har brukt de en del, da spilene ei stund gnagde på magen når den var på det høyeste. Den ene har jeg kjøpt på H&M, den andre på Cubus. Begge er uten spiler. Den verste er den fra H&M, den har null støtte og etter tre ganger i vaskemaskinen ser den ut som den er brukt i flere år. Samboern tok på puppene en dag og spurte "har du ikke bh?!", joda, jeg hadde jo det da....;D Den va Cubus er hakket bedre, men den har jo ikke støtte i det hele tatt den heller egentlig... Jeg tenker jeg kommer til å bruke disse om natten, da det kanskje er mer behagelig siden de ikke har spiler, så skal jeg heller investere i en skikkelig bh med spiler når jeg vet nøyaktig hvilken str jeg trenger.
miss Big belly Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Str. store melkestasjoner her ( er vel mellom en E og en F nå ) . Har noen helt fantastiske i en slags sports bh modell i merket Bravado , er knall fornøyd . Er andregangs gravid . Syns disse billige på feks h&m er bortkastet tid og penger hvis en ikke er en hendig b-cup...null støtte . Bravado sin gir fantastisk god støtte , ingen spiler , ingen hemper , myk komfort . Passer også godt som sove ammebh for dem som lekker om natten og må sove med innlegg (kliss våt seng om morningen er ikke noe stas ) Prisen er ca 349 , verdt hver eneste krone : )
SpongeBob Skrevet 12. juni 2010 #11 Skrevet 12. juni 2010 Vil advare de som har kobinasjonen store pupper og smal rygg mot bravado - jeg har den i minste omkrets og største cup (S+++ eller hva den nå heter), og selve BHen er flott men stroppene er elendige. Skulle vært mye, mye bredere og mindre elastiske - for meg funker den kun som nattBH om jeg ikke vil ha puppene nede rundt magen...
LettBris Skrevet 12. juni 2010 #12 Skrevet 12. juni 2010 Ser mange skriver at det ikke anbefales å ha BH med spiler - men hvorfor? Jeg har foreløpig kun kjøpt inn én amme-BH, fordi jeg ikke aner hvordan ammingen vil gå, hvilken størrelse jeg evnt går opp i etc. Billig til 99,- i merket Ann fra Spar Kjøp. (God erfaring med disse fra sist gang.)
SpongeBob Skrevet 12. juni 2010 #13 Skrevet 12. juni 2010 Ikke spiler fordi hvis den ligger feil kan den klemme av melkegangene så kjertlene ikke blir tømt og føre til brystbetennelse. Veldig viktig å ha riktig str hvis du vil bruke med spile:)
jubaloooo med to stk Skrevet 12. juni 2010 #14 Skrevet 12. juni 2010 Ligger på 80 DD nå (før melken har kommet) og har nettopp kjøpt to ammebh'er i Bravado, uten spiler og med seamless finish. Skitgod! føler de har veldig bra støtte og de er rett og slett utrolig behagelig å ha på seg:)
LettBris Skrevet 12. juni 2010 #15 Skrevet 12. juni 2010 Såpass! Hm, kanskje jeg bør sjekke om spilene kan tas ut, det burde vel gå fint?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 12. juni 2010 #16 Skrevet 12. juni 2010 Jeg har fått fra en fullstendig ordinær 75B til en 75DD. Hjelp. Har bare kjøt en ammebh, fra Elle Mc Pherson intimates (i London, har de også på Asos.com) som jeg syntes var supersøt og fin og behagelig. Kremgul & blonder, veldig klassisk look. Ingen spiler så har litt verandakasselook på puppene, menmen. Har også en billig, sort BH fra HM som jeg bruker til vanlig men som ikke er ammebh. Tenker å kjøpe meg en skikkelig pen ammebh med spiler noen uker/mnd ETTER fødsel og brule en del penger på det da når jeg vet størrelse mv. sikkert. Mc Pherson-bhen kan jeg nok brukemed ganke store boobs , men tenker ammetopper/singleter for den første perioden med melkespreng uanstt. Tror ikke jeg gidder å prøve å få på meg en BH en gang da!
betts Skrevet 12. juni 2010 #17 Skrevet 12. juni 2010 Har brukt ammebh fra Abecita som jeg har vært veldig fornøyd med og de har i tillegg kommet med myke spiler. Da er man helt sikker. Det skal vanligvis ikke være noe problem å bruke bh med vanlige spiler så lenge den er i rett størrelse, viktig at spilene går rundt hele brystet og ikke klemmer på selve puppen, da kan den stoppe melkeproduksjonen og det er jo ikke bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå