Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Når jeg ser på suggestions til venner så kommer det alltid opp en bestemt mann der. Vi har ingen felles venner det er det merkelige. Det som er ennå mer merkelig er at jeg har datet fyren i noen måneder for noen år siden. Hva er greia liksom? Jeg klikker han jo bort hver eneste uke men han kommer jo opp igjen etter en stund. Kan det tekniske på facebook være laget slik at om jegsøkerpå Ola Nordmann, så kommerjegopp i hans suggestions? Ergo han søker etter meg? Noen som skjønte dette?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Neida, han er venner med flere som du er venner med, dermed kunne han også vært en venn av deg.
Mammaen til Isak Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg får opp venner av venners venner som suggestions jeg....folk jeg ikke aner hvem er i hvertfall hehe
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2010 Vi har ingen felles venner. Men tydeligvis felles venners venner. Forsto jegdet rett nå? Jaja. Mye man skal undre på...hihi
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Du får også opp folk du har sendt mail med, eller har på msn... .så kanskje det er et alternativ?
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2010 Palmesus takk. DER er forklaringen. Hihi fant en annen eks under suggestions også hoho Trodde dette var eks-stalke-uka nemlig haha
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Det er egentlig det, det ser du vel? ;o) Men jadda, jge har en hel haug med folk fra nav og diverse og, jeg... hehe Kiropraktor, osv osv.... kjekt å ha
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2010 Haha lermegihjel avdeg du er jammenfynny. Har et liteproblem medmellomrom tasten i dagsomdu kanskjeser haha
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Herlighet, skal du låne en space-tast eller?
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2010 låner den eldgamle pc til gulesider skjønner du og den er såååå treig... men nå ser det bedre ut haha...
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 Gubbelars sin laptop (som forøvrig også er eldgammel) har en space-tast du nesten må slå gjennom pc'n for å få til å funke...så kjenner til den, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå