Gå til innhold

Facebookspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser på suggestions til venner så kommer det alltid opp en bestemt mann der. Vi har ingen felles venner det er det merkelige.

Det som er ennå mer merkelig er at jeg har datet fyren i noen måneder for noen år siden.

Hva er greia liksom? Jeg klikker han jo bort hver eneste uke men han kommer jo opp igjen etter en stund.

Kan det tekniske på facebook være laget slik at om jegsøkerpå Ola Nordmann, så kommerjegopp i hans suggestions? Ergo han søker etter meg?

Noen som skjønte dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, han er venner med flere som du er venner med, dermed kunne han også vært en venn av deg.

Skrevet

Jeg får opp venner av venners venner som suggestions jeg....folk jeg ikke aner hvem er i hvertfall hehe

Skrevet

Vi har ingen felles venner. Men tydeligvis felles venners venner.

Forsto jegdet rett nå?

Jaja. Mye man skal undre på...hihi

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du får også opp folk du har sendt mail med, eller har på msn... .så kanskje det er et alternativ?

Skrevet

Palmesus takk. DER er forklaringen. Hihi fant en annen eks under suggestions også hoho

Trodde dette var eks-stalke-uka nemlig haha

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er egentlig det, det ser du vel? ;o)

Men jadda, jge har en hel haug med folk fra nav og diverse og, jeg... hehe :) Kiropraktor, osv osv.... kjekt å ha :)

Skrevet

Haha lermegihjel avdeg du er jammenfynny.

Har et liteproblem medmellomrom tasten i dagsomdu kanskjeser haha

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Herlighet, skal du låne en space-tast eller?

Skrevet

låner den eldgamle pc til gulesider skjønner du og den er såååå treig...

men nå ser det bedre ut haha...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gubbelars sin laptop (som forøvrig også er eldgammel) har en space-tast du nesten må slå gjennom pc'n for å få til å funke...så kjenner til den, ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...