Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Jeg - 29 år. Tre barn, hvor et fortsatt nattammes og samsover. Barnet er 12 mnd. Han - 35, ingen barn. Hver gang han skal sove over hos meg, så må jeg legge meg på gjesterommet med minsten fordi han ikke vil bli vekket. Minsten lager nesten ikke lyd og jeg hekter han fast i puppen med en gang, så det er ikke mye bråk det er snakk om. Han må ikke opp tidlig, da han har ferie nå. Og ja, jeg skal straks nattavvenne.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Han hadde ikke vært noe for meg i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Vel. Fint lite info generelt om denne mannen. Kan være mye som spiller inn. Feks at det ikke er hans barn. Men nå viser de fleste seg fra sin beste side i starten og så går det nedover. Så bedre blir det neppe.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 han hadde ikke vært noe for meg heller. Om han vil bli en del av familien deres så må han jo ta det sånn som det er. Nei, finn deg en bedre mann som aksepterer og godtar barna dine.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Det er den ene tingen som får meg til å tenke litt ekstra. Selv om han ikke er perfekt på andre ting heller, så sårer dette meg litt faktisk. At han syntes det er så slitsomt at vi må ligge på hvert vårt rom. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Han sier det er fordi han ikke orker å bli vekket på natten og at han trenger mye søvn. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 nei vet du hva! Dump han. med mindre han har en sykdom som tilsier at det er farlig for han å våkne i løpet av natten. eh....
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 skal dette være en voksen mann? høres ut som en i beg. av 20-årene.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Hadde det ikke vært mer naturlig i såfall om HAN lå på gjesterommet? Kast ham ut!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er litt uenig med de andre her. Jeg er av den oppfatning at så lenge barnet ammes trenger vel ikke andre enn mor å vekkes?? Men, han burde legge seg på gjesterommet, ikke dere. Men skjønner ikke at det er en selvfølge at hverken far eller nye menn skal vekkes pga amming.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Tja, om han skulle på jobb tidlig dagen etter, så hadde jeg forstått det om han er av typen som ikke klarer å sovne igjen raskt e.l. men jeg mener da at om en mann blir sammen med en dame med barn, så må han ta det for det det er. Jeg synes ikke det er naturlig at han ber deg legge dere på et annet rom. En ordentlig mann hadde da akseptert dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå