Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hvor lenge bør men vente med å bli gravid når man begynner i ny jobb. Jeg, mener. Det føles nesten litt "frekt" ut å komme og si man er blitt gravid like etter man har begynt i en ny jobb. Jeg var at sjansen til at det skulle skje med det samme er liten, vi har snart prøvd i 2 år, men lurer nesten på om vi bør sette prøvingen på vent litt.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Synes ikke du skal sette prøvingen på vent. Synes du skal fortelle arb giveren med en gang du starter at dere er prøvere, og har vært det i 2 år. Men vær nå obs på at om du ikke har jobbet tilstrekkelig lenge, og blir sykemeldt tidlig i svangerskapet kan dere stå dårlig stilt økonomisk når evt ny verdensborger kommer om det skulle sje veldig raskt.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Økonomisk vil det ikke bli noe problem. Jeg skifter jobb. Går ikke fra arbeidsledig til jobb. Men nei, jeg kommer ikke til å fortelle arbeidsgiver at vi prøver. På den andre siden, jeg skifter jobb internt i bedriften til en annen avdeling og en ny jobb med mye mer ansvar. Har samarbeidet endel med avdelingen tidligere, så de vet at jeg mistet en for et halvt år siden. Så jeg kan kanskje anta at det ikke vil komme som en stor overraskelse. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 ok. sånnsett, nei ikke nøl med å fortsette å prøve, om du begynner på noe hormonellt prevensjon kan det jo gå mye lenger tid før du har mulighet å bli gravid. Lykke til både med ny jobb og med prøvingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå