2små,rosa&blå Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Liker og handle på nettet og det dukker jo stadig opp nye kule babybutikker ol.. Hva er deres favoritt butikk og hva liker dere med de? Jeg har fått god bruk for den billigtest siden og har kjøpt masse kule klær fra Spillopperneogmig.dk i danmark (-: Ellers litt tøy fra tre bjørner og bæresjal fra bæreglede.
morromor Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 minimikki har mye kule klær! ellers synes jeg de har mye kult på miljøbaby, bleieboden har og en del kult, men det er nesten litt for mye der inne, lett og bli forvirra. har også kjøpt tester på den billige-tester.no! funker fint de (-:
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 lilleprinsen.no:) og linuslotta.com
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Veldig glad i minimikki.no megog magen har også immari mye fint, og en del tilbud..... lilletordivel.no er også bra
AnnaLena Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Meg og Magen.no De har mamma klær, barneklær, sengetøy og litt utstyr. Har både bestilt derfra og vært i butikken i Tønsberg, det er vert turen! Tror det er den fineste butikken jeg har vært i noen gang...
Gjest Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 www.lenepålandet.no har mye fint, økologisk og fair trade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå