Gå til innhold

En liten baby!


Mammaren

Anbefalte innlegg

Hurra, jeg har en baby i magen :) Har så lyst til å fortelle det til hele verden og føler det lyser baby av hele meg. Håper, håper, håper alt går som det skal!

 

Var hos legen i dag og fikk bekreftet de to testene jeg tok hjemme og det ser ut til at jeg har termin 15. februar. Første gang jeg er gravid og foreløpig elsker jeg alt som hører med.

 

Er det flere her inne som er gravide for første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi er mange :)

 

sjekk tråden om alder og termindato :)

 

Gratulerer så mye! Vi har mye å se frem til og lære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 2,men hadde veldig lyst å gratulere deg fordet :))))

Gratulerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i alt det du forteller! Jeg er også gravid for første gang og skulle ønske at jeg kunne fortalt det til hele verden, men enn så lenge får jeg bare røpe vår lille hemmelighet her inne! Spennende å lese andre innlegg slik at man ikke føler seg helt alene.... :D Til alle andre vordende mammaer der ute: gratulerer så mye & lykke til med de magiske månedene vi har i vente! LYKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer ja!!! eg og ska ha baby i februar!! føles heilt uvirkelig, men utrolig kjekt!!! håpe bare alt går bra fremover!! har to venninner som og e gravide, men de e over 12 uker så der e det offisielt, eg har jo sååååå lyst å bare sei at eg og e gravid ;) lykke til videre alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Jeg er også gravid for første gang :) Gleder meg VELDIG til Februar når jeg også blir mamma!

 

Kjenner meg godt igjen i det du sier.. Har så lyst å fortelle det til hele verden at jeg skal bli mamma, men må nesten prøve å holde igjen noen uker til!

Er 7 uker idag, så er jo en stund til det har gått 12 uker.

Har termin 4 februar! Wiii :D

 

Håååper alt går bra så jeg blir mamma til ett lite nurk i Begynnelsen av Februar!!

 

Lykke til med svangerskapet og som mamma når den tid kommer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!

Jeg er også gravid for første gang, har foreløpig termin 25.februar ifølge terminkalkulatoren her. Kjempespennende!!

Jeg synes det er utrolig vanskelig å hlde det hemmelig, måtte bare si det til mine foreldre og mine aller nærmeste venninner ..selv om jeg er bre 5 uker på vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...