♫røverdøtreog♪røver Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 ..måtte ha str F..... F!!!!! Er D til vanlig/ikkegravid. Nå kan det vel hende at de har litt forskjellige str på bh rundt omkring, men.. Jaja. Flodhest-følelsen ble ikke akkurat mindre.. Blir en flodhest med fin amme-bh i allefall=)
Eliida Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg skal også kjøpe på Change. Synes servicen er så god og er superfornøyd med alle BH-er jeg har kjøpt der. Kjekt å få veiledning til riktig størrelse - selv om jeg også kommer til å havne ganske langt nedi alfabetet...hi hi...:-)
Leen Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Johooo! Har de ammebher på change...da skal jeg lett handle der også...handler alltid undertøyet mitt der, men trodde ikke de hadde ammebh. Får håpe jeg liker de også da:) Husker sist...man blir jo så lei ammebhene til slutt...Det var en fryd første dagen jeg kunne går med vanlig bh igjen:)
Hybelkanina Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Jeg måtte også ha F på den fra Change - ser jo ut som om jeg har kjøpt meg ny hengekøye!! Men min erfaring med Change er at størrelsene der er litt små, jeg må ikke så høyt opp i cup med andre merker.
kamillepersille(78) Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Har D normalt, og var oppe i triumph F allerede etter 3 mnd, og nå passer den ikke mer heller..nå har jeg "kasta" BH`en (bruker en singlet), venter på "lillemann" og er veldig nysgjerrig på hvilken amme BH str jeg ender på..ÅÅ? he he..
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Hehe jeg prøvde nettopp en bikini på Change og måtte ha dobbel D! Bruker b til vanlig:P Lurer på hvor store de er med melkespreng:P
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er oppe i H, H er jo heelt sykt! Kan bruke den som lue, hahaha!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2010 Hehe.. dama i butikken sa at de hadde så mange str at F var helt sånn midt på treet, det =) Kan relatere meg til hengekøya, ja =)))
SpongeBob Skrevet 12. juni 2010 #9 Skrevet 12. juni 2010 Det største som skal finnes i vanlig handel er vel K-cup, så det er et stykke igjen...
Trio? Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 jeg måtte opp i 70 J på Change. Da hadde jeg saumfart Cubus, alt med Triumph og Lindex og alt var for smått når jeg samtidig skal ha 70 rundt ryggen. Jeg bruker 70 F til vanlig... Men annerledes cupstr eller ei på Change - der fikk jeg i alle fall super hjelp, og fint undertøy til ammetiden ) I butikken på Stovner, så får man denne uken 2 sett til prisen for et...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå