Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Dere andre som trykket her inne om at dere spiller wow... lurte på hvor dere ble av og lurer på om det er andre som spiller? hva med og legge igjen med nick? hvilken server dere spiller på og eventuelt navn på karaktern/e
sånn ca Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Svarte med nick på en annen tråd:) Spiller ja på vashj. Kan du ikke heller starte med å svare på din egene spørsmål først. Frister ikke å gi opp hele "wow-identiteten" min, hvis ikke den som spør er villig til å gi noe tilbake^^,
Trollmor m/ trolljente Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Jeg spiller mest på Terenas. Characterne mine er ganske kjent på serveren pga jeg er stor i kjeften og ofte og finne i "trade chat", elsket og hatet haha. JEg og en "ingame" venn startet opp en av de største raid guildene der. Har tatt maincharacteren min til Stormscale hvor jeg skal spille PvP bare PC'en min fungerer ok igjen. Har sluttet med PvE maset for nå. Får se hva som skjer når Cataclysm kommer:)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Spiller på terenas char navn er Tocana, har noen andre på en annen server men der spiller jeg ikke for tiden. Hilsen HI
Aini Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 jeg spiller på terenas som sagt og char heter Litago;)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har spilt alliance på thunderhorn, men har nylig byttet over til horde, på stormscale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå