Gå til innhold

null sex lyst =(!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er nok ikke alene der. Både i dette og forrige svangerskap hadde jeg en lang periode hvor tanken på sex bydde meg helt i mot.

 

Det roet seg da formen tok seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... jeg har tenkt litt på det i det siste, at det er litt dumt... men håper det bare er en periode. Har du hatt det sånn lenge? jeg tror det har vært sånn for meg de siste 2 månedene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn. Synes at sex nesten bare har blitt stress nå, fordi samboeren min bare har fått mer lyst, mens jeg virkelig ikke kjenner noen behov for det i det hele tatt. Og det hjelper ikke at han leser på nett om hvordan "mange gravide blir mer kåte og får større sexlyst" heller! Han sier jo at han forstår og respekterer det, men likevel blir han skuffet hvis han får lyst og jeg ikke har det. For meg er det helt supert å bare stryke og kose og holde rundt hverandre, og kunne gjort det i timesvis. Men for ham blir det fort til tenning når vi gjør sånt, og da er veien kort til at han "prøver seg" og jeg sier nei. Og da blir det gjerne litt trykket stemning. Så nå blir det til at vi nesten ikke koser engang, fordi det er så mye stress knyttet til forskjellen i sexlyst. Og jeg skjønner jo at det ikke er noe lett for ham heller, men føler ikke at jeg vil ha sex for å være snill, liksom... Og det føles som jo mer vi snakker om det, jo mer stress blir det rundt det, fordi det koker ned til at vi har helt ulike behov for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...