Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Her er noen av de jeg syns har tatt kaka: -Stakkars mannen min har sittet på do i hele natt med bøtta mellom bena.. Han er bra sår idag, kan jeg tenke meg.. Best han får noe godt til middag. -Vet dere om det er noe som er bedre enn Canesten?? Holder på å bli gal her!!! -Stakkars søstra mi som ligger å trykker ut prinsessa si nå.. Snakka nettopp med henne, og da skulle de ta vannet, hun grua seg til revninga og alt det ekle, men det glemmer hun nok med en gang jenta kommer ut:))))) -Sååååå morsomt å ha dritesjuka... Kjennes ut som om ræva rett og slett revner hele veien opp nå!!!!!((
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 det som har sjokket meg mest var nok da et par som jeg vet av hadde fått en prematur baby. Hun var ikke frisk og døde faktisk bare en knapp uke etter dette. Faren hadde skrevet: "ingenting som å sitte i baren med et lite glass men sin kjære" Stakkars lillejenta som lå alene på prematur og var syk:(
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Herregud, så mange skrivefeil jeg hadde. Jeg mente: "Ingenting er som å sitte i baren med et lite glass sammen med min kjære"
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Uffda, det hørtes jo makabert ut men kanskje de trengte å distansere seg litt fra det... Folk reagerer forskjellig.
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Haha, HI, skulle ikke forundre meg om vi har noen felles venner Sånne statuser dukker støtt og stadig opp blant mine venner! Lurer litt på hva folk tenker på..kan da umulig være så viktig å få informert alle om hvor mange ganger man har harr rennebæs i løpet av dagen...herremååne...er det mulig!
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 I know!!!! Jeg har også sånne venner! ;o) Utrolig spennende å vite hvor mange ganger gubben til en venninne spydde og dreit liksom......
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Hahaha:)) Ja, det er hyppig oppdatering daglig om alt fra hvor vedkommende handler, til hva hun lager til middag. Og så er det denne: "Storkoser meg med ungene mine, de leker så fint atte.. Ingenting er som leketid!" Så sitter mennesket pal på fb, og folk lurer på hvordan hun både kan sitte på gulvet å leke og være så aktiv på fb samtidig;)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 ja alle andre er bare sååååå teite ass... tenk da, bruker 30 sekunder på facebook MIDT i leketia...!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Ta meg tilbake poster på face, hvorpå han og hun OG alle vennene begynner å diskutere forholdet i en svært personlig karakter.. (Han hadde blitt kastet ut av henne, og de trengte sikkert en prat, men ikke på face da)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Det er ikke akkurat 30 sek. Det er :"Nå leker h*n med bilene sine" Så etter 2 minutter kommer en ny status:) Syns jo det er underholdende også, hun er ei nydelig jente. Men noe kunne hun nok spart seg for da.. "Slimproppen gikk da jeg var på do, jeg lurte virkelig på hva alt det slimet var" og de der;)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Jeg vil også ha sånne diare-venner!!! Hvor finner dere dem? Det hadde vært mye mer underholdende enn ting som mine venner oppdaterer om. Det teiteste jeg ser fra mine venner er statusoppdateringer der de klager over at de har såååå mye å gjøre på jobb, de er sååå stressa og må jobbe overtid... Da tenker jeg at de kanskje hadde sluppet det om de hadde tilbrakt litt mindre tid på face?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 "I det siste har jeg hatt bedre og mer langvarig sex enn på lenge." (ble lagt ut på Twitter, riktignok av en hacker)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #13 Skrevet 11. juni 2010 Hahaha jeg har også mange diarè-venner! Og mensen kan gjøre skikkelig vondt-venner. Leste for litt siden ei som etterlyste noen som kunne med en do-rull, hun var på do og var nesten tom!!
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #14 Skrevet 11. juni 2010 Men klart, det er jo litt mer spennende med de vennene, enn de som hele tiden føler for å fortelle alle hva de skal ha til middag, at de har trent, at de skal sove, at de har stått opp, osv. Det er bare kjedelig det. Så det jeg har gjort, er at jeg har skjult alle de kjipe vennenes statusoppdateringer, og har bare diarè-vennene mine igjen Ekkelt og unødvendig, ja. Underholdende, JA!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #16 Skrevet 11. juni 2010 "så deilig å komme seg bort fra psykopaten!!" Sagt av min stemor, om min far, som hun var utro mot i 5 år, og kjørte økonomisk i grøfta. Hore.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #17 Skrevet 11. juni 2010 En hacker, ja. Har du ikke lest om at folk får stjålet adgangen til Facebook-konto og Twitter-konto? Var et stort oppslag om dette i forbindelse med meldingen over. Det gjaldt nemlig en kjent dame i næringslivet, husker ikke hva hun het.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #19 Skrevet 11. juni 2010 alle som daglig i ca to-tre uker skriver -på sats, eller -på nautilus også er det helt stopp...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #20 Skrevet 11. juni 2010 Det "store" oppslaget tror jeg du må grave fram en link til for å bli troverdig her. Tviler sterkt på at noen ville gidde bruke tid på å hacke seg inn for å legge inn noe så kjedelig. Langt mer sannsynlig at vedkommende i et litt "svakt" øyeblikk ved en feil har gjort det selv og så angret seg bittert.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #21 Skrevet 11. juni 2010 Tror du jeg sitter her og lyver? Ikke lite frekk du. Får se om jeg gidder å lete fram en link til deg. Trolig er du ikke verdt fem øre av min knapt tilmålte tid, men noen andre kan jo være verdt innsatsen. Det er sånne som deg som gjør det utrivelig og plagsomt her inne.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #22 Skrevet 11. juni 2010 Her er den ene linken (men ikke ang. den næringslivsdama; typen statusmelding var likevel identisk): http://www.nrk.no/kultur_og_underholdning/1.7013982
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #23 Skrevet 11. juni 2010 Og her er den andre: http://www.dagbladet.no/a/10620848/ Den gjaldt Ida Børresen i UDI. Nå, lyver jeg fortsatt?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #24 Skrevet 11. juni 2010 De verste, eller kjedeligste, er alle de som må fortelle til alle hver gang de har vært på treningsstudio. Åh så flink jeg er!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #25 Skrevet 11. juni 2010 Dere som har venner uten intimgrenser eller hemninger... Skjul-funksjonen er helt gull på FB. Jeg skjuler alle som legger ut info jeg ikke vil ha. Og som driver med Farmville eller Teasure Isle og sånt skit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå