<3Minesmå<3 Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er nå 38+6. Magen min vokste kjempefort egentlig allerede fra uke 20 og frem til nå, men nå har den stagnert. Fra uke 30 begynnte jeg og få strekkmerker på magen, lårene og rumpa. Det var ikke så forferdelig i starten, men nå på slutten har de blitt veldig ekstreme!! Jeg har smurt meg med kremer, oljer å alt som har blitt anbefalt helt siden jeg fannt ut at jeg var gravid, men dette har ikke hjulpet i det heele tatt. Nå er jeg livredd for at etter fødselen, når magen går ned igjen at det bare vil bli slappt magefett der med stygge strekkmerker! Noen som har opplevd det samme ? Er det "goodbye bikini" resten av livet??
SpongeBob Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Mine strekkmerker har kommet siste uka med begge de to første, og har da sett helt forferdelige ut på barsel når mageskinnet likevel var slapt og ekkelt (har jo ikke hjulpet å få unger om vinteren, da...) Men de har bleknet fort og nå er det ingen som egentlig legger merke til dem når jeg har labbet rundt i bikini osv - tror man ser dem mest selv!
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 JEg har heldigvis ikke fått strekkmerker denne gang og er så og si like langt som deg. MEN jeg hadde fra før av (fikk i puberteten). På puppene og lårene. Men de er bleke nå og synes ikke med mindre du nistirrer helt inntil. Huden på puppene er blitt slappere, men det skyldes at de blir slappere under graviditeten. På lårene er ikke huden noe mer slapp enn hos andre. Gi det litt tid, neste år er de mye bedre og i år blir det et annet fokus. Fortsett å smøre deg og tren variert er dte eneste rådet til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå