Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Skal dette ha virkning fra første dose? Og når på kvelden bør man gi det til barnet? Rett før leggetid, en stund før...? Glemte å spørre legen.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Nei, det vil jeg helst unngå siden de da kommer til å stille masse spørsmål om hvorfor jeg skal gi dette osv. Legen kjenner meg og situasjonen vår, og jeg har liten lyst til å dele dette med flere enn nødvendig. Så håper noen andre har erfaring de kan dele. Vis ikke får jeg ringe legen når de åpner igjen på mandag. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Skal du bruke det som sovemedisin? Uansett er det lurt å gi dette på kvelden, siden det kan virke sløvende og søvndyssende. Men for guds skyld, vær forsiktig! Må ikke gis til andre enn den det er skrevet ut til.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Har du fått Phenamin nå? Gutten min har også fått resept på den, men apoteket sa den var restnotert i Norge og ville mest sannsynlig ikke komme inn igjen før neste år.... Vi fikk en spansk utgave, men den var mye svakere, så måtte firedobble dosen. Hvor stor dose skal barnet ditt ha og hvor gammel er han/hun?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Vil tro det kan holde å gi det en time før. Vi gir det ved allergi vi da, det tar ikke lang tid før det virker og hun blir kjempetrøtt. Men ikke alle det funker på altså. Vår får 2 ml, hun er 17 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå