Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Begynner å tro det jobber en hjeng inkompetente idioter der!!! Har etter mye krangel, endelig fått innvilget KS. pga for trangt bekken, og at jeg holdt på å miste mini under forrige fødsel, som endte i haste KS, regnet jeg med at det ble --KS uten diskusjon, men den gang ei. Fikk muntlig beskjed om at KS var innvilget for 14 dager siden, og i dag kom innkallelsen i posten... Dato for KS er nøyaktig 2 MND ETTER termin dato. regnet selvfølgelig med at dette var en liten skrivefeil, så ringte for å gjøre dem oppmerksomme på det. Etter å ha sittet i tlf i en halvtime, og blitt oversatt x antall ganger, får jeg snakke med ei sur kjerring. Får til svar at skal jeg ha KS, så er det denne datoen jeg har å forholde meg til, ferdig med det. ingen diskusjon, og så slenger hun på røret. Kjenner jeg blir mektig provosert av hele greia. har null tillit igjen til sykehuset. har kun 2 uker igjen til termin, så vet ikke om jeg rekker å søke meg over på andre sykehus heller
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Har bare positivt å si om Ålesund sykehus.. da må du ha vært veldig uheldig med dama.. Ring igjen i morgen og be om å få prate med noen andre. Forhold deg rolig og saklig, så hører de nok på deg. Om ikke konakter du noen andre som kan snakke med de for deg.. f.eks jordmora da? Ingen går da 2 mnd over. og de risikerer da ikke livet til gulet ditt med en feil Her må det ha skjedd en misforståelse en plass.. Sikkr på du ikke kjefta på ho da du ringte? Proffe folk legger da ikke på slk, men forklarer seg ordentlig. Om det virkelig viser seg å være så hårreisende som du sier er dette ei sak for avisa.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Har også bare godt å si om Ålesund Sykehus når det gjelder graviditet og fødsel. Dette MÅ være en feil !! Hadde gått til Sumpen isåfall... Men husk; man fanger flere fluer med honning enn eddik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå