Gå til innhold

ull fra sparkjøp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd tom og trine ullklær fra sparkjøp? Og de parkdressene de selger? Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt Tom&Trine ulltøy i mange år på barna mine.

Veldig fornøyd!!

Skrevet

ja, har hatt noen sett meed tom og trine ullklær. Synes de er kjempefine, merker ikke noen forskjell fra andre merker.

Skrevet

litt små i størreslen og holder ikke fullt så lenge som janus sine ullboddyer.men eg har brukt mye tom og trine og er fornlyd:) serlig greit å kjøpe til baby, da rekker de ikke å bli slitt og en kan ha de til to-tre barn:) de større størrelsene holder til en unge:)

Skrevet

Er superfornøyd med ulltøyet. Har brukt det til 3 barn:)

 

Parkdressen er derimot ikke så mye å skryte av

Skrevet

Hadde T&T body til ein nyfødd baby, og den likte me ikkje, pga var eldig trang i halsen. Har høyrt fleire med same erfaring. Er nok betre til større barn, men me har ikkje prøvd fleire. Synes og dei var mindre elastiske enn feks Janus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...