Gå til innhold

tåteflasker, noen med erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

av mediske årsaker, kan jeg ikke amme.. min lille babygutt må begynne rett på flaske når han blir født.. jeg er førstegangsmamma og har ikke peiling hva slags flasker jeg burde kjøpe eller hvor mange ?

noen som har noen tips til meg =) PÅ FORHÅND TAKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avent-flaskene har funka bra her i heimen ihvertfall; de er enkle å rengjøre og koster ikke skjorta. Aldri hatt noe problemer m luft i magen el lign med dem heller. Fåes kjøpt på vanlig dagligvare-butikker, men husk å sjekke størrelsen på flaskesmokken; den bør vel helst være str 1 for de nyfødte=)

Skrevet

Hei:) Signere hun over her ang avent flaskene. Vi brukte det på forrige og var veldig fornøyd:) Også da viktig å sjekke str på suttedelen som hun over skriver( det står på esken) Ellers så annbefaler jeg å i hovedsak kjøpe de store flaskene, babyene øker mengden på melken så fort, at de små fort blir for små, og da må du til å lage fler til ett måltid, og det er litt pes. Jeg ville anbefale 2 til 4 små og 4 til 6 store. Greit med litt mange, så en slipper å vaske seg ihjel... Jeg har også kjøpt sterilisator til å ha i mikro. Sist gang kokte vi dem, og det var litt tungvindt.. brant meg hele tiden:P Den til mikroen er ikke så dyr heller:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...