Gå til innhold

Synes dere dette regntøyet er veeeeldig jentete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.eplebarn.no/ds_product_info.php/products_id/262

De er utsolgt for blått. Jeg er egentlig ikke så opptatt av gutte og jentefarger. Bruker rød dyne i vogna til minstemann, men er veldig mange som tror han er jente. Eldstemann er 2,5 og jeg er veldig usikker på hva jeg synes om dette regntøyet til ham..

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt.

Men hadde ikke reagert om en gutt kom brukte det.

Skrevet

Ja, egentlig synes jeg det var det.

Gjest thricane
Skrevet

ja. synes det var veldig søtt, så lurer på om jeg skal kjøpe det til snuppa her. hehe:)

Skrevet

Ja, det synes jeg, men så er jeg av den typen som mener at rød er en jentefarge også:)

Derimot så kunne jeg godt kjøpt elias regntøyet til jenta mi og brukt sammen med rosa regnstøvler, votter og lue..

Så gjør det du har lyst til:)

Skrevet

Kanskjer litt, men gutter kan godt bruke det. Rødt er her i Bergen ingen jentefarge siden Brann, supermann og spidermann bruker rødt.

Skrevet

Jeg fikk forresten akkurat et sett fra polaren og pyret. Fantastisk! Et rødt og et grønt sett med biler på.

Skrevet

Ja det var nok litt jentete, men jeg liker ikke rødt på gutter.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! :) Jeg synes nok også det er litt jentete, men samtidig synes jeg rødt kan være utrolig fint på gutter.. Egentlig synes jeg det grønne er finest, men det er selvfølgelig bare i størrelsen større.

Erteposen: Oiii, takk for tipset, det var jo knalltøft! Synes grønt er så friskt og fint! Kjøpte du det på nett eller i butikk?

Skrevet

Er litt sjokka over at flere av dere ikke liker rødt på gutter? Synes det var kjempefint og kunne gjerne valgt det regnsettet til min gutt. Ååå, er så lei den voldsomme delingen av gutte og jenteting. Skulle kjøpe tannbørste til snuppis på tre i dag og da var det blå med rakett eller rosa med et eller annet fjols på. Grrr...

Skrevet

Jeg kler guttene mine i rødt, har rødt og svart bilsete og rød og svart vogn faktisk.

Synes ikke rødt er en jentefarge.

Men akkurat dette regnsettet synes jeg ble for jentete ja.

Skrevet

Jeg har både rød hettejakke og rød pikètrøye til min gutt- synes det er veldig fint.

MEN dette regnsettet synes jeg ikke passer til gutter. Ville aldri kjøpt det.

Skrevet

Er helt enig, det er knallfint og jeg skulle veldig gjerne kjøpt det til gutten min. Grunnen til at jeg er i tvil er vel nettopp fordi jeg tror at mange andre synes det er et jenteregnsett. Gutten min er ganske opptatt av at for eksempel rosa ting er "jenta sin", og jeg er vel redd for at han skal få høre det av de andre barna. Utrolig dumt hvis han plutselig nekter å ha det på seg. Jeg synes ikke rødt er noe typisk jentefarge sånn egentlig, er kanskje kombinasjonen med mønsteret som gjør det litt jentete? Som Erteposen sier, Spiderman går jo i rødt og han er jo tøff! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...