Verbena Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Evnt bare vann! Men uansett værmeldinga slo til å det flotte været vi hadde i dagtidlig er erstattet med gråskyer og en helt våt terrasse på 5minutter.... Er fremdeles varmt da, men den forsvinner vel snart den å!
Mammaen til Isak Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Regner her også, og 13grader. Guffent!
The Bad Gal Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Regner her også. Heldigvis bare vann. Nakne, hårete mannerumper som ramler ned fra himmelen kan jeg klare meg uten. *grøss* Skulle tatt seg ut på plenen min....
Verbena Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2010 Nakne hårete mannerumper kan jeg klare meg uten jeg også.! Hadde det vært rumper ala samboeren min sin bakdel så kunne det regna lenge =P Stram, snertn hårløs fotballrompe JA TAKK!!! Men egentlig vil jeg jo ha den for meg selv. Hehe Nå regner det ikke like ille som før så jeg krysser fingrene for at dette var alt og at skyene forsvinner å vi får flotters vær i morgen, men det blir vel med håpet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå