Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hadde en underlig opplevelse i kantina idag. En yngre dame med formene i orden hadde på seg noe joggebukselignende, men ganske stram. Mens hun gikk rundt og forsynte seg av salat og juice, merket jeg at buksa hennes gled litt nedover. Da hun omsider kom fram til bordet hvor hun skulle sitte, skal hun rette på buksa. Men så greier hun altså å dra buksa enda litt lenger ned før hun trekker den opp igjen. Merkelig. Vi kunne faktisk se halve rumpa hennes! Mennene gliste. Kanskje hun visste hva hun gjorde? Skal vedde på at mine mannlige kolleger fantaserer om henne.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Hæ? Du må virkelig ha et begivenhetsløst liv om det der var en "opplevelse" du synes det var verdt å skrive et innlegg her om.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Om vi sammenligner med 90 pst av de andre innleggene her inne, så synes jeg ikke akkurat det, om du da ikke mener at nær samtlige her inne lever "begivenhetsløse" liv. For å veie opp for dette venter jeg i spenning på en fantastisk beretning fra din side. Det blir sikkert høyverdig litteratur.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Nær samtlige her lever jo begivenhetsløse liv. Men hva slags interesse har det for noen som helst at dere så halve rumpa til ei på jobben din?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Tja, omtrent like stor som de endeløse diskusjonene om når pengene fra NAV kommer, når skattepengene går inn på konto, hva vi skal ha til middag idag, hva slags vogn man liker best. hvilken "Lano-unge" man skal stemme på, mensproblemer, seksualliv osv osv i det uendelige. Og om du syntes det var så lite interessant, hvorfor klikket du deg inn på tråden? For ikke å snakke om hvorfor du kommenterte den! Lever du virkelig et så uinteressant og dørgende kjedelig liv at du bare MÅ lese absolutt alt her inne, og til og med gi kommentarer til alt det du finner uinteressant?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 VEDDER på at du skulle ønske mennene på jobben din fantaserer om deg heller!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Det har du sikkert rett i. Men hva har det med saken å gjøre? Og på hvilket grunnlag kommer du med en sånn antagelse?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Oj. Imponerende meningsløst innlegg. På mandag kan du kanskje skrive fortsettelsen? OMG
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Missunnelig på en som drar ned buksa? Snakk for deg selv!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 Nei,missunnelig på at mennene fantaserer om henne,og ikke DEG! haha!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #13 Skrevet 11. juni 2010 Hvilken glede skulle jeg ha av at andre fantaserte om meg? I motsetning til deg så holder det lenge med virkeligheten for meg. Den gir meg nok av gleder i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå