Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Mamma sier hele tiden at babyen MÅ være varm på hender og føtter. Selv om han koker og er klissvåt av svette over hele seg, må han ha mer klær på seg fordi han er fortsatt kald på hender og føtter... Vi krangler om dette hele tiden! Er så slitsomt!! Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan la MEG være mamma og bestemme over babyen min!! Kan jo ikke bare la hun styre på her, for det er direkte farlig å overopphete babyen!! Og en annen ting... Hun er helt forskrekket fordi jeg tok babyen min med på ting som butikken og sånt før han var 3 mnd. Han kunne jo dø i krybbedød da...! Eeeh er dette noe de lærte før eller? Har aldri hørt om det, og ikke tror jeg på det heller! Jeg har slutta å fortelle hva vi har gjort på om dagene når jeg snakker i tlf, for gidder ikke å diskutere det igjen.. Andre mødre som er sånn?? Virker som om alt var omvendt før når de hadde baby... De sov jo på magen, og fikk bare spise i 5 min av hver pupp før de måtte bytte og sånne ting. Syns alle bestemødre skulle gått på kurs, så de lærer hvordan ting er nå....
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Bare ignorer det og fortell henne rolig og sindig at du følger dagens anbefalinger. Grunnen til at babyer er kald på hender og føtter men varm ellers er jo fordi de har dårligere sirkulasjonen der. Lykke til, hehe:)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Ja det begynte med rolige forklaringer om hvordan det er nå til dags, men etter å ha forklart dette rolig 100 ganger forsvinner alt av tolmodighet, og da blir jeg kranglete! Hehe.. Har sagt grunnen og, men neida, baby skal være varm overalt! Helst koke! Til deg under: Neida hun er ikke så veldig gammel! Under 60!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Omvent her, har en mor som ikke bryr seg i det hele tatt. Går ukesvis mellom hver gang hun tar kontakt, er overhodet ikke villig til å passe barnebarna osv. Låner gjerne mammaen din en stund, skulle nok klart å fortelle henne at disse tingene er forsket mye på de siste 20 årene så anbefalingene har forandret seg litt siden hun hadde spedbarn selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Her og. Mor som ikke bryr seg i det hele tatt. En gylden middelvei hadde nok vært det beste.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Ja uff.. er selvfølgelig bedre med en som bryr seg for mye enn for lite... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå