Mammaen til Isak Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Åssen er'e med dere a????? ) Ja fru katalog, du skal jo imponere venner med dessert-bord har jeg lest! Men hva ellers bringer helga? Og palmis- er det rolig før helga i vestfold? Tatt den ene og dengt den andre? haha Her er det stille-barnefri og snekker'n er på jobb. I kveld skal vi vifte oss ut av Kongsberg og helt ned til Eiker.. det er langt till gubben å være! ;o) Drikke seg fin på vin og prate tull. Noe VI forøvrig burde gjøre en kveld sammen- jenter????
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jo takk du det går strålende. Etter i kveld tror jeg det blir en stille og rolig lørdag med litt shopping og en løpetur i Frognerparken;) I går kveld laget vi kø på ring3 gulesider og jeg. Eller det var mer han som gjorde det. Det var littstillestående trafikkog så stoppet han bilen og bøyde seg over meg og sa det var på tide med litt klinings.Haha det ble litt kø etter ossja.... hihi Vår unnskyldning forøvrig er jo at vi erså mye fra hverandre ennå haha og må ta igjen det tapte innimellom. Det tapte gjorde også at han i morrest kom litt sent inn på kontoret kniiis. Babysyken kurereres håper vi. Hvis ikke skal jeg kjøpe sånne tissepinner som sier utmedbenaduhareggløsning!!! Hihi Helt med på ideen om å treffes. Drikke vin og prate tull blir det gjort altfor lite
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 forresten hvor lenge har du barnefri?
Mammaen til Isak Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2010 Haha-klinings er alltid bra! Får meg til å mimre 3-4 år tilbake da vi også drev på med sånt *humre* Babysyken ja, jeg kjenner til den! Forskjellen på deg og meg er bare det at jeg ikke har skrevet det i nicket mitt *ler* Vi går vel egentlig under kategorien prøvere vi, bare at vi ikke har informert noen om det. Tenker heller ikke på det hele tiden. Vi får ta det som det kommer...men det kunne jo i grunn komme snart hehe. Barnefri ja, en hel uke faktisk! Krapylet er hos sin far skjønner du
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Oj hoho. Kanskje vi blir gravide samtidig.hehe Her teller vi dager og syklus og det som verre er. Prøver jo ikke å tenke så mye på det heller da hehe. Men akkurat nå tror jeg at det er dag 14 og det sies jo at det er en gunstig periode haha. Nei dette var stas Blir gøy da å se fremover;) Barnefri er deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå