Gå til innhold

Noen matglade som vil dele noen middagstips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage noe godt til meg og kjæresten i kveld, men er helt tom for ider.. blir bare sittende å bla tomt gjennom internettsider med oppskrifter. Noen som har noe godt å tipse om som ikke tar heeele kvelden og lage? Tar imot med takk :) Er gravid og kresen, så bare sleng på mange tips, så jeg har noe å velge i ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer opp etpar biffer i strimler (eller bare ferdigskjerte :P ), hakk opp en rødløk, og 4-5 sopp. Stek dette ilag så smaken trekker sjikkelig godt inn i kjøttet. Pass på at det ikke blir for tørt. Ha kokte poteter og saus til :) (eventuellt brunsaus ;) )

Jeg er kjempekresen og liker verken løk, eller sopp :P men dette er nydelig! Jeg pleier bare skrape av mesteparten av det løken og det, og kjøttet smaker fantastisk :)

Skrevet

Sleng en indrefillet i ovnen og la den stå til den blir ferdig, server med hasselback poteter, kokt brokkoli og peppersaus..

Legg to eller tre kyllingfilleter i en form, hell over litt olje. Ta en boks hakkede tomater, bland i løk, hvitløk, 1 ss paprikapulver, 1/2 ts cayennepepper, salt, pepper, og bittelitt karri. Rør sammen og hel over kyllingen. Sett det i ovnen på 220c og la stå i 20-25 min, kok ris og server.

Hjemmelagd pita.

Skrevet

mmmm! Takk for sålangt gode tips! selv om jeg ikke er så begeistra for storfe for tiden (blitt tullete på mine gravide dager), så kjenner jeg det renner litt i munnen her når jeg leser disse.. de skal absolutt vurderes.. skal si ifra hva jeg bestemmer meg for ;)

Skrevet

og så er jeg i utgangspunktet så glad i saftig rød biff.. at tanken på å steke den ihjel bare fordi jeg ikke bør spise rød biff gjør meg trist.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...