Gå til innhold

Størrelse på amme bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en amme bh for å være litt "beredt"(skal kjøpe flere selvsagt). Denne kjøpte jeg i størrelse d75 som passer nå. Og er kanskje bittelitt trang egentlig. I tillegg synes jeg den var ganske stygg i formen når jeg tar tøy utenpå(Triumph type). Kan jeg forvente at brystene blir mye større rett etter fødsel? Er usikker på hva slags størrelse jeg skal kjøpe.

Har sett flere lekre amme bh`er inne på mammatrend på nettet, men er usikker på hvor stort jeg skal gå opp i størrelse...

Har noen tips om gode merker eller hva slags størrelse jeg kan se for meg å bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen kjempepupper de aller første dagene, men så endrer det seg igjen - ville vel satset på en myk og "ettergivende" modell til sykehusbagen og så heller gått for mammatrend sine når du ser hvor store de ender opp med å være. Har to små fra før og ser at størrelsesregisteret jeg har liggende spenner over flere kopp- og omkretsstørrelser, ja. Veldig vanskelig å spå!

Skrevet

Var innom undertøybutikken Change i går. Fikk supergod hjelp til å finne riktig str på ammebh! De tenkte på str og ullinnlegg, endring av bryststr etter hvert - ja alt dette man skal tenke på :-) I tillegg har de en kampanje som sier kjøp 2 sett og betal bare for ett. Sitter nå med 2 flotte undertøysett til ammetiden. Jeg må forøvrig si at jeg har saumfart MANGE butikker for å finne en str som fungerer (må ha 70 J) - umulig finne og derfor endte jeg hos Change. Angrer ikke :-))

Skrevet

Åå Change ja. Der har de mye flott. Har handla der før :) Jeg skal ta å stikke dit en dag snart. Tusen takk for tipset!

Skrevet

Spongebob: Ja jeg hører flere sier at størrelsen på puppene kan variere noe enormt. I løpet av graviditeten har jeg bare gått opp litt. Fra D70 til D75. Men hører jo at de ammepuppene kan bli ganske så gigantiske i forhold til det en har hatt før.

Tror jeg skal finne en myk modell å ha de første dagene på sykehuset ja. Får se om jeg finner en mammabutikk som selger slike. Kanskje de har av den myke typen på Change også som nevnt her inne.

:)

Skrevet

Jeg har veldig sans for de fra Anita som selges bl.a på ammehjelpens nettbutikk, de i microfiber. Jeg har store pupper til vanlig, bruker 70F som ikke-gravid, men den i 75E derfra har holdt godt unntatt når jeg har vært på det mest melkesprengte. De fra Hot Milk og Cake er lekre, men ville vært sikker på str før jeg investerte - de blir jo dyre i lengden! Og Change anbefales, ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...