Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 ...de er noen ordentlige griser!! De andre i gata her (rekkehus) er opptatt av at hus og hage skal se representabelt og ordentlig ut. Siden vi bor så tett så går det faktisk ut over alle andre at disse pakkisene ikke klarer å holde ting i orden. Det flyter av søppel rundt på hele eiendommen; ødelagte leker, tomme plastkrus, hundeposer med dritt fra fillebikkja deres osv. Ikke klipper de gresset heller, det er sikkert 30 cm høyt allerede. I tillegg bråker de bestandig, ungene høres ut som en flokk rabiesbefengte hyener, og foreldrene krangler stadig vekk høylydt, med vinduene på vidt gap. De eldste barna er så frekke i munnen at det kan ta pusten fra hvem som helst, og de havner stadig vekk i trøbbel. Alltid har de besøk av en hel haug slektninger, som beslaglegger halve parkeringsplassen med skraphaugene sine. Vi har et hyggelig og inkluderende miljø her i nabolaget, men disse pakkisene er akkurat så grisete og ufyselige som stereotypen tilsier. Gruer meg til den dagen vi skal prøve å selge huset...!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Tror du at du virker noe mindre håpløs når du kaller folk "pakkiser" Ta deg sammen, tomskalle. Hva har du med deres eiendom uansett? Konsentrer deg om din egen eiendom du! "hyggelig og inkluderende miljø" Ja det har jo jammenmeg demonstrert i dette innlegget...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg skjønner deg så godt HI. Vi har hatt det på samme måte selv, og vi valgte å flytte. Et vennepar av oss hadde det også sånn, og flytta, da veggen plutselig beveget seg mellom dem og naboen.. den var full av kakkerlakker fra de heslige grisete naboene.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Uff, kjedelig og irriternde når noen mennesker forsøpler nabolaget. Men for meg spiller det ingen rolle om de er pakkiser eller nordbaggar, bare de har orden rundt seg og har litt styr på barna.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Nei, man kan ikke velge naboene sine. Dessverre! Men du ærlig talt. Å kalle folk pakkiser og grisete og ufyselige sier mer om deg enn om naboene dine. "Vi har et hyggelig og inkluderende miljø her i nabolaget" HA, HA!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Det blir omtrent som med sigøynere....er liksom ikke lov til å si noe negativt om dem men fakta er at de griser overalt hvor de går.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 HI her OK, jeg burde ha skrevet "pakistanere", jeg ser den. Men dere som mener at jeg "ikke har noe med naboens hus og hage", ser dere ikke problemet i at dette faktisk ødelegger inntrykket i et ellers fint nabolag?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Her i nabolaget ser jeg nok av store hager som ikke vedlikeholdes i det hele tatt, og med rustne og ødelagte gjerder rundt, for ikke å snakke om alt buskaset og ugresset like utenfor gjerdet. Inne i de store villaene bor det ikke "pakkiser", men norske, eldre ektepar.
B-real Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Vet akkurat hvordan det er. Der vi bodde før, var det et boligkompleks som var kommunen sitt, 90% innvandrere. I blokkene rundt var det rent og pent, men i dette boligkomplekset var det så mye shit og søppel at det stanket over til oss som bodde i privateide boliger, man så en stoooor forskjell, var som å komme et annet sted når vi gikk forbi der, til og med garasjedelen deres så ut som et bombet h..... og unga, fy så udregelige i kjeften. var noe borte fra oss, gikk vi alltid dit, der fant vi det igjen. Er det rart det blir fordommer? Jeg er ikke rasist, kjenner flere hyggelige utlendinger, men vi flyttet pga dette, mest pga det også begynte å bli voldelig der og jeg var redd for barna.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 synes det er et ganske typisk eksempel på mange pakistanere...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Egentlig har det vel ikke noe med om de er pakistanere eller norske eller what ever? Saken er jo at de griser og ødelegger nabolaget.....så hvorfor må du da påpeke at de er pakistanere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå