Ella & gull med smilehull Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Noen som er medlem av den? Har den noe for seg?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er medlem, og ja det har noe for seg :-) Vi var på hyttetur med 14 barn og 10 i pinsen, fin hytte i Bærumsmarka og hver familie ble sponset slik at vi (jeg og mini) kun betalte 200 kr for en helg. De kan og tilby juridisk veiledning tror jeg og man kan benytte seg av avlastningstilbudet Rødhette. Andre aktiviteter er tur til EKT(?) gården på Ekeberg, skøytetur, skogstur, teater og bowling m.m. Supert! :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Oj, gikk litt fort gitt! Vi var på hyttetur med 14 barn og 10 voksne, kjempehyggelig! Skulle det stå :-)
Ella & gull med smilehull Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2010 Tusen takk for svar. Det høres jo ut som et flott tilbud. Mannen min døde for to uker siden og jeg tror jeg vil ha bruk for å utvide nettverket mitt litt, så da melder jeg meg inn.
mei&mi + marcus :) Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Uff, så trist. Da er det godt å ha mennesker i samme situasjon. Lykke til! Tenker på å melde meg inn jeg også.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Kan også anbefale singelpluss.no, der arrangeres det også ferier og turer med og uten barn, og ellers er det mange interessante debatter der inne, og en smule mer seriøst enn her da folk flest ikke er så anonyme.
Ella & gull med smilehull Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2010 Takk for tips. Har litt problemer med å identifisere meg med ordet "singel", for 16 dager siden var jeg gift og skulle snart feire bryllupsdag, men det kan nok etterhvert bli greit å snakke med andre som også er alene med barn, det blir jo en helt ny tilværelse.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #8 Skrevet 12. juni 2010 Kjære Ella & gull med smilehull, det var utrolig trist å lese, må være et sjokk å bli så plutselig og brutalt alene. Kan ikke forestille meg hvordan det må føles. Vil også tipse deg om Marte nettverksenter for aleneforeldre, det er verdt å sjekke ut hvis du ønsker å styrke nettverket ditt. (I regi av Røde kors) De tilbyr blandt annet samtalegrupper hver 14. dag, med en fast gruppe foreldre og gruppeleder, de har og faste frivillige som passer barna mens foreldrene snakker sammen. Forut for gruppene er det felles middag, hyggelig for store og små å samles rundt bordet. De har og markering av jul/juleverksted, påske/påskeverksted, 17.mai, søndagsmiddager og diverse turer m.m.Kanskje noe for deg og lille smilehull? Stor klem til dere begge, fra den første anonyme som svarte deg
Ella & gull med smilehull Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2010 Tusen takk for nok et godt tips. Det er mye å sette seg inn i når en ikke aner hvor man skal begynne, men jeg skal nok få stablet oss på bena igjen med tid og stunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå