Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 ...men jeg godter meg over at x'en til gubben er blitt bælfeit!!! Haha! Spesielt siden hun ser på meg som sin store fiende som "stjal" hennes kjæreste..til tross for at de var gått fra hverandre når jeg møtte mannen min... Hun var ikke så liten før heller, men hun må ha minst lagt på seg en 30 kg! (nei, hun er heller ikke syk eller har stoffskifteproblemer..ja, jeg vet..)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Vil no tru att du ikke er komt over henne og? Siden du må hakke på hun, og finne alle feilene hennes.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 For en barnslig idiot du er...At du vet noe om hennes helsetilstand er det dummeste jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Haha! Jeg aner at du er sjalu enda jeg, og at du aldri kan få hennes plass i livet hans. Hun var sikkert hans store kjærlighet, og du har 2 plassen.. En slags trøstepremie.. Og da var det både voksent og selvsikkert av deg og slenge en sånn melding.. HAHA!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Det ble stille fra deg.. *fnis* Litt flau kanskje?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Sånn er jenter, er bare å innse det Jeg er glad for at når jeg endelig så exen hans, så er hu dritstygg. Men nå har det litt å gjøre med at hun er ikke så fin innvendig heller da. Psyko eks. Så bare glad utsiden matcher innsiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå