Gå til innhold

Kan ikke noe for det....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...men jeg godter meg over at x'en til gubben er blitt bælfeit!!!

 

Haha! Spesielt siden hun ser på meg som sin store fiende som "stjal" hennes kjæreste..til tross for at de var gått fra hverandre når jeg møtte mannen min...

 

Hun var ikke så liten før heller, men hun må ha minst lagt på seg en 30 kg!

 

(nei, hun er heller ikke syk eller har stoffskifteproblemer..ja, jeg vet..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil no tru att du ikke er komt over henne og?

Siden du må hakke på hun, og finne alle feilene hennes.

Skrevet

For en barnslig idiot du er...At du vet noe om hennes helsetilstand er det dummeste jeg har hørt.

Skrevet

Haha!

 

Jeg aner at du er sjalu enda jeg, og at du aldri kan få hennes plass i livet hans.

Hun var sikkert hans store kjærlighet, og du har 2 plassen..

En slags trøstepremie.. ;)

 

Og da var det både voksent og selvsikkert av deg og slenge en sånn melding.. HAHA!

Skrevet

Det ble stille fra deg.. *fnis*

 

Litt flau kanskje?

Skrevet

Sjalusi er fryktelig usexy.

Skrevet

Sånn er jenter, er bare å innse det :)

Jeg er glad for at når jeg endelig så exen hans, så er hu dritstygg. Men nå har det litt å gjøre med at hun er ikke så fin innvendig heller da.

Psyko eks. Så bare glad utsiden matcher innsiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...