Gå til innhold

kjenner ikke spark :\


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 18 uker på veg.

Og kjenner nesten ingen spark, er 2 gangs.

Kjente for 2 dager siden, jeg er så redd for att det ikke er noe inni der siden jeg ikke har kjent det på 2 dager no.

 

Hvor langt var du på veg når du kjente det skikklig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så tidlig kan du bare vente å se. Du kan jo be om en hjertelyd undersøkelse hos jordmor. Det er jo vanlig å ikke kjenne noe hver dag så tidlig er det ikke? Mine begynner å bi store nå, jeg husker ikke så godt.

Skrevet

med nr 1 kjente jeg spark veldig tidlig, og det vistes også godt utenpå magen..feks ved ultralyd..

 

nå,med nr 2:

kjente ikke spark før i uke 22/23 denne gangen jeg.. .

kjente bare "fiskesprell" fra uke 10 til 17/18..da stoppet alt opp..

når jeg var på ultralyd i uke 19 spurte de meg om det var vondt når han sparket så hardt..(og ofte) da måtte jeg bare si at jeg ikke kjente noe, og de ble litt paffe..

 

har heller ikke gått noe opp i vekt,snarere motsatt..enn forrige svangerskap.. (ikke noe flesk i veien:p ) hehe!

 

fosteret ligger som det skal(ikke morkake foran++) så til meg er det bare rart..

 

ville bare gi deg litt positiv erfaring fra min side! trenger ikke å være noe galt :D

 

ps: regelen er vel at man skal kjenne spark hver dag, fra uke 28 og utover!

Skrevet

Drikk litt iskaldt vann:) Eneste som fikk mitt barn til å reagere.

Husk at barnet i magen sover fort 20 timer i døgnet, så det trenger absolutt ikke være fare på ferde:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...