Gå til innhold

En oppmerksomhet til pappsen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer termin seg med stormskritt og jeg har fått for meg en ny ide her jeg sitter hjemme i permisjon, hehe :) Jeg har så lyst til å gi min samboer en oppmerksomhet når lillegullet vårt blir født. Noe som han kan kose seg med som viser at jeg setter pris på alt han har gjort gjennom graviditeten, både for seg selv, for meg, og for familiens beste. Noen som har noen gode ideer? Huff synes gaver til mannfolka er utrolig vanskelig så alle tips mottaes med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det med første mann:O) Kjøpte en liten champagneflaske, en bok om pappa, et søtt kort, noen t-shorter, noe godis..hmm og noen småting til. Han ble veldig glad for det. Hadde gjemt det i senga til bebisen så når han dro hjem etter fødselen sendte jeg en mld til han og sa han måtte se i senga...han ble overrasket da:O) Denne gangen kjøper jeg en liten ting bare:O)

Skrevet

Snille dere er:)

Min mann har tidligere kun fått en arbeidsliste !

Skrevet

Skulle ønske jeg også følte for å glede pappa. Men desverre så frister det ikke i det hele. Jeg sliter med bekkenløsning og føler jeg får null hjelp. Akkurat no ligger han på sofaen og snorker som faen. Mens jeg vasker gulv. Noe jeg egentlig ikke skal gjøre.

Jeg spurte han om han kunne vaske soverommet vårt for ei uke siden. han sa ja, men har enda ikke gjort det. Spurte han igjen no, han sa snart, men no ligger han på sofaen:-(

kan ikke si det frister å glede da...............

Sorry, ikke meningen å ødelegge ett fint innlegg. Men blir utrolig misunnelig på dere som har kjærester som er forståelige!!

Skrevet

Jeg var faktisk ute på oppdrag i går:-) Etter et fantastisk svangerskap med verdens fineste blivende pappa hadde jeg lyst å gjøre litt ekstra stas og har derfor gjort følgende:

Kjøpt en svær espresso/kaffemaskin med tilhørende utstyr og kapsler. Dette er noe vi har snakket om leeeeeeeeeeeeeenge, men ikke skaffet oss enda. Jeg har pakket inn alt og gjemt det i kisten på barnerommet (det er det eneste stedet han ikke vil oppdage det får jeg håpe)

Jeg har begynt på et langt kort også som skal ligge ved og på innsiden skal det være 2 bilder av oss sammen fra den aller første turen vi var på sammen som jeg skal printe ut i dag i fotobutikken:-) På forsiden skal det stå: "This is where it all began"

Grunnen til alt dette er fordi vi traff hverandre første gang ved en kaffeautomat på jobben, og selv om jeg ikke drikker kaffe sirklet jeg rundt denne automaten bare for å late som ,så jeg kunne se han litt mer! Det ble mange kaffer ved den maskinen og etter dette har han sagt SÅ mange ganger at han er evig takknemlig i dag for at jeg bet meg fast i leggen hans ved den automaten! Selv svigermor sier: tenk om du ikke hadde sirklet rundt som en flue ved automaten, TAKK kjære deg!

SÅ derfor da altså denne kaffemaskinen hjemme:-) Så, når han drar hjem fra sykehuset står alt dette på kjøkkenbenken for jeg har alliert meg med familien så de låser seg inn og setter det frem mens vi er opptatt med fødsel! Gleder meg som en unge for han forventer INGENTING... Holdt på å sprekke av glede i går og ville si det, men jeg får bare holde tett! 2 uker til termin nå!

Når det er sagt, er det aller viktigste at du har tenkt tanken, og har lyst å vise at du setter pris på han. Vi har ikke for vane å kjøpe dyre gaver og overøse hverandre, men akkurat nå er han verdt ALT og jeg kunne ikke ønsket meg en bedre daddy-to-be!

Lykke til!

Skrevet

Like før storebror kom kjøpte jeg et bæresjal til pappan, ble veldig glad for det. Faktisk er det bare pappan her i huset som brukte det sjalet. Jeg er mer begeistret for meitai.

Denne gangen har vi alt dette i hus så jeg vet ikke helt. Men det er et PS3 spill som han sikler etter, som også er utsolgt akkurat nå. Så jeg lurer litt på å prøve å få tak i det :)

Skrevet

Alt-er-mulig

Du er jo bare kjempesøt!

For en fantastisk historie, hormonell som jeg er så ble jeg litt rørt her ;-)

Skrevet

Jeg og! Og superinspirert til å gjøre stas på mannen min som er verdens beste <3

Nå skal jeg jaggu meg finne en superfin gave til ham, for det er fortjent.

Skrevet

Tusen takk begge to!!!

Masse lykke til dere også:-)

Skrevet

Så herlige historier som kommer her! Jeg blir helt rørt her jeg sitter hormonell og fin. Vi har heller ingen vaner med sjokkdyre gaver, liker å gjøre stas på hverandre i ny og ne, men det trenger ikke være store greiene. Akkurat nå synes jeg han fortjener litt ekstra. Han har hjulpet meg stort gjennom hele graviditeten, taklet meg på best mulig måte gjennom alle humørsvigningene. I tillegg har han fått seg fast 100% jobb (det hadde ikke så mye med graviditeten å gjøre, mer med at han var ferdig med studier. Synes likevel ikke jeg har fått gitt han en skikkelig gratulerer for det) sluttet å røyke etter daglig røyking i over 10år, stresset masse med å få tatt lappen før bebisen kommer og rett og slett bare blitt mer og mer giret på hele situasjonen.

Han elsker å holde på med tekniske duppeditter, datamaskiner og er ganske så glad i ps3 sin han også, frk Nilsen er det Red Dead Redemption du tenker på? Har hørt mange mannfolk som ønsker seg dette, men at det skal være vanskelig å få tak i for tiden. Akkurat nå sitter jeg å lurer på å kjøpe GPS til han. Han har siden vi kjøpte bil for noen mnd siden ønsket seg dette, men synes ikke han kunne ta seg råd til det. Tror det kunne virkelig slått an. Men så er det meg og slike ting da, jeg har null peiling og er helt grønn på området! Også er det jo så mange forskjellige der ute....hrmpf! :)

Skrevet

Tips: Snakk med en kompis om hvilken GPS eller annen teknisk dings som passer. Kompiser har som regel oversikt :)

Spill kan du kanskje bestille fra utlandet på f.eks. amazon.com? De er ganske raske. Kult å få på døra :)

Jeg skal tenke hardt og lenge og finne noe han virkelig ønsker seg og som han ikke helt vet at han ønsker seg, hihi. renger ikke være noe dyrt en gang, bare noe spesielt og som sier noe om han eller oss, sånn som kaffemaskinen lenger opp i tråden. En genial ide!

Skrevet

snupp med julijente: det er red dead redemtion jeg snakker om ja :-P

Skal høre om der har det på platecompaniet i dag, skal en tur til byen etterhvert.

Skrevet

Noen som har forslag til gave når man ikke har så mye penger å bruke?

Gjest Sharazi
Skrevet

Jeg vil bare tipse om www.play.com

Mannen min handler en del spill og filmer der. De har stadig gode tilbud på samlebokser o.l. (Ting som er grisedyrt i Norge...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...