Gå til innhold

Syns ikke det er gøy å eldes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok at det er naturlig, men ser alle rynker rundt øynene, øyelokk som henger, ser sliten ut. Og kinnene trekker nedover. Blir deppa av det. Faktisk! hjelper jo ikke med nattevåk og tre små, men skulle ønske jeg så litt bedre ut. Det skjer noe når en kommer over 35, ikke tvil om det.

VET at det er bagateller, og er glad for barn, for helse og alt , men innimellom kunne jeg faktisk tenke meg en aldri så liten makeover. bare for ikke å se så trøtt ut...

Noen som vil la seg operere her, etter småbarnsperioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja..har alltid sagt at det kommer jeg aldri til å gjøre, men nå er jeg faktisk ikke riktig sikker. Jeg kan ikke se for meg at jeg vil gjennomgå noen store operasjoner, men det finnes jo mange ting man kan gjøre som ikke er så drastisk. Det går jo an å fikse LITT med f.eks Restylane, det er jo ikke permanent. Men da gjelder det selvsagt å ikke ta helt av slik at man får et kunstig utseende, ingenting er verre enn det.

Jeg må ærlig innrømme at jeg sliter med at jeg eldes, og tenker mye på at det plager meg. Synes f.eks at rynkene mellom øyenbrynene har blitt spesielt ille de siste mnd. Det er akkurat som om de "plutselig" er blitt veldig mye mer synlige. Det gjør at jeg ser streng ut. Hvis jeg strekker huden tilbake slik den "skal" være så ser jeg med en gang mye bedre ut. Har derfor vurdert å prøve Restylane.

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg.

jeg har lyst å operere poser under øynene, det er jo øynene folk ser og jeg har fiksert meg vanvittig på dette. Men vet ikke om jeg tør...

Blir vel folkesnakk, om den der dama som tror hun skal se ung ut hehe...

HI

Skrevet

Bestill deg en hudleietim i salong, det er himmelrike for slitne småbarnsmødre!

Og bruk en dagkrem med solkaktor er mitt tips :-)

Skrevet

Hudpleietime skulle det stå ja.

Skrevet

Mellom øyenbrynene fuga er det best med botox.

Skrevet

Tja, gitt alternativet (å dø ung) er jeg ganske glad jeg eldes.

Skrevet

Jeez, hvis du har råd til operasjon, så kjør på!! Jeg pleier å få høyt blodtrykk av misunnelsesargumentet, som brukes ofte her (!!!!), typ, synes du ikke huset vårt var noe fint, nei, neivel, du er vel misunnelig, du da, osv. Men hvis noen av nabo(dritt)kjerringene kommer med sånne kommentarer, til deg eller om deg, DA tenker jeg at det er pga misunnelse... de skulle ønske at de turte å operere seg, og de er livredde for mennene sine nå som du har blitt slik en foxy mama!

Go for it, sier jeg.

Skrevet

Jeg er over 40 og kommer ikke til å bruke hverken botox, restylane eller operere meg. Jge er fornlyd med utseendet, holder meg bra og satser på sunn livsstil og trening.

Jeg tror at det er dustete å operer seg for å se yngre ut. Kanskje det ser bra ut i noen år, men så siger det på igjen, og da er det veldig lett å fortsette å fikse på utseendet, så man til slutt ser ut som f.eks. de damene i Hollywoodfruer. Det ser uhyggelig og stygt ut, og jeg synes faktisk at mange som har fikset på utseendet for å skjule alderdomstegn, ser ELDRE ut enn de som har latt naturen gå sin gang.

Det er veldig ofte lett å se at "noe er feil" i fjeset på damer som lar seg operere eller bruke botox (har en venninne som har brukt botox og restylane i flere år), så jeg gidder ikke det.

Jeg skjønner det hvis man f.eks plages av tunge øyelokk eller har en stor vorte eller noe, forertar man inngrep for å prøve å se yngre ut vil man uansett tape på det i lengden.

Mener nå jeg.

Skrevet

Jeg har tenkt på å gjøre det samme, men hvis jeg nevner det for venninner så himler de bare med øynene. Jeg vet ikke helt når jeg kommer til å gjøre det. Er bare 32 enda, men etter jeg fikk mitt andre barn for 8 mnd siden, syns jeg blir eldre og eldre for hver gang jeg ser meg i speilet. Mulig vi skal har et barn til om et par år, men tror at en gang mellom 35 og 40, skal jeg prøve meg på restalyn eller botox, men kommer nok ikke til å legge meg under kniven:)

Skrevet

Mente ikke å se yngre ut, nødvendigvis, men ikke se så trøtt ut. Lever sunt, røyker eller drikker ikke, er slank og i god form men det er medfødt med store poser under øynene og de henger bare mer og mer og jeg blir lei meg av det.

Synd at det faktisk er sånn, at det går på psyken, men det er saken.

HI

Skrevet

Det er faktisk et godt poeng:)

Jeg har heller ingen ønsker om å se yngre ut, men skulle gjerne ha fjernet rynkene mellom øynene så jeg ikke ser så streng ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...