Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 ...ja til et barn til! Problemet er bare hvordan jeg skal unngå at han ombestemmer seg... Er ca 2 1/2 år til vi kan begynne å prøve, for jeg må gjøre ferdig utdannelsen først... Han har sagt to ganger før at han har lyst til å få et barn til når det passer med livssituasjonen vår, men begge gangene har han ombestemt seg etter en stund... Hvordan forhindre at han ombestemmer seg denne gangen? Jeg har brukt lang tid på bearbeiding...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Om han er typen som ombestemmer seg stadig så var det jo dumt å begynne å "bearbeide" han så tidlig da, når dere ikke har tenkt å få barn nå uansett.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor i alle verdens dager mase om dette nå da?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Har han sagt ja, så har han sagt ja. Du kan jo ikke akkurat be om å få det skriftlig heller.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Snakk om å skape seg problemer! Hvis du skal mase om dette i 2 1/2 år så er han garantert lei innen det blir tid for å prøve. Hva vil du egentlig? Få en skriftlig garanti for at han ikke ombestemmer seg? Han kan jo bare si hva han tenker om saken NÅ, han kan vel ikke garantere for hva han synes om 2 1/2 år? Hysteriske kjerring!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor må du bli ferdig med utdannelsen først da? Er jo mye mer fornuftig å få barn mens du studerer, da får du omgjort lån til stipend pluss andre støtteordninger. I tillegg er det veldig greit å ha fleksibiliteten som student når barna er små. Ville enten blitt gravid med en gang, eller latt temaet ligge til det ble aktuelt. Hvorfor skal du mase om dette i 2,5 år?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Hei HI Jeg kjenner meg igjen. Da de 2 årene var godt og vi skulle starte trakk han seg! Ble krangel og bare dritt i nesten ett år. Nesten skilsmisse fra min mann pga mitt mas. Er ga seg tilslutt(han hadde jo saagt ja). Men forholdet er ikke som det burde være.. Mitt tips til deg er å ikke ta det opp før det er aktuelt. Han blir lei baby snakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå