Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At de fleste faktisk starter om natten, mellom 4 og 5 om morgenen. OG det selv om de inkluderte antall keisersnitt, som skjer på dagen.

Og her styrer vi på dagen for å få det til, og kjenner alle tegn på dagen. Men ennå har jeg til gode å våkne av noe rundt den tiden :D. Ja bortsett fra de evige tisserundene da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine har nå startet på andre tider av døgnet;-) Men kanskje de statistisk sett starter om natten fordi vi gravide må opp i eninga hele natten? Jeg mener, i natt var jeg oppe på do ett, to, tre og så lå jeg våken fra halv fire til fem fordi det skjedde så mye i huset (mannen skulle av gårde) - ikke rart at kropp og baby ikke skjønner at det er natt og at man skal hvile!!!

Skrevet

Hehe, kanskje kropp og baby tenker: nå er det jammen rolig i forhold til dagen, da passer det utmerket. Eller kanskje det har noe med hormonnivåene?

Vet at en rekke av kroppens hormoner, enten har toppnivå eller bunnivå rundt disse tider

Skrevet

Alle di 3 fødselene mine har startet om natta, eller tidligt på morran:o)

2 stk starta kl 6 om morran og 1 starta kl 2 om natta.

så nå har jeg finni ut at jeg ikke gidder å gå å kjenne på alt som gjør vondt om dagen:o)

Men man vet jo selvfølgelig aldri:o)

Skrevet

Naboen min er jm, og en dag jeg styret på og bar varer og masse annet sa jeg at jeg måtte jo gjøre noe for å få igang denne fødselen. Da sa hun at det er helt feil tankegang og taktikk fra alle gravide. Masse slikt gjør at kroppen ikke "får tid" til å forberede fødsel, den må jo gjøre så mye annet. Hvile er tingen mente hun, da har kroppen tid til å fokusere på sv.skapet. Og det kan jo stemme med det med nettene det. Så nå prøver jeg å legge meg nedpå litt et par ganger iløpet av dagen istedenfor masse styr=) Men 3 dager til termin og ikke tegn til fødsel for det da...

Skrevet

Det er min oppfatning også (at de starter om natta altså), etter å ha lest X antall fødselshistorier her inne på BIM;) Min fødsel startet også på natta, kl 01 var det vel- da startet de skikkelige, vonde riene, etter små tak gjennom dagen/ kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...