Gjest Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 At de fleste faktisk starter om natten, mellom 4 og 5 om morgenen. OG det selv om de inkluderte antall keisersnitt, som skjer på dagen. Og her styrer vi på dagen for å få det til, og kjenner alle tegn på dagen. Men ennå har jeg til gode å våkne av noe rundt den tiden . Ja bortsett fra de evige tisserundene da
SpongeBob Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Begge mine har nå startet på andre tider av døgnet;-) Men kanskje de statistisk sett starter om natten fordi vi gravide må opp i eninga hele natten? Jeg mener, i natt var jeg oppe på do ett, to, tre og så lå jeg våken fra halv fire til fem fordi det skjedde så mye i huset (mannen skulle av gårde) - ikke rart at kropp og baby ikke skjønner at det er natt og at man skal hvile!!!
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Hehe, kanskje kropp og baby tenker: nå er det jammen rolig i forhold til dagen, da passer det utmerket. Eller kanskje det har noe med hormonnivåene? Vet at en rekke av kroppens hormoner, enten har toppnivå eller bunnivå rundt disse tider
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Alle di 3 fødselene mine har startet om natta, eller tidligt på morran:o) 2 stk starta kl 6 om morran og 1 starta kl 2 om natta. så nå har jeg finni ut at jeg ikke gidder å gå å kjenne på alt som gjør vondt om dagen:o) Men man vet jo selvfølgelig aldri:o)
~~ElleMelle~~ Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Naboen min er jm, og en dag jeg styret på og bar varer og masse annet sa jeg at jeg måtte jo gjøre noe for å få igang denne fødselen. Da sa hun at det er helt feil tankegang og taktikk fra alle gravide. Masse slikt gjør at kroppen ikke "får tid" til å forberede fødsel, den må jo gjøre så mye annet. Hvile er tingen mente hun, da har kroppen tid til å fokusere på sv.skapet. Og det kan jo stemme med det med nettene det. Så nå prøver jeg å legge meg nedpå litt et par ganger iløpet av dagen istedenfor masse styr=) Men 3 dager til termin og ikke tegn til fødsel for det da...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Det er min oppfatning også (at de starter om natta altså), etter å ha lest X antall fødselshistorier her inne på BIM;) Min fødsel startet også på natta, kl 01 var det vel- da startet de skikkelige, vonde riene, etter små tak gjennom dagen/ kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå