wirre;o) Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Skal til Trondheim og lurer på om det er å ta i, om jeg tar med meg tights og kjole til å ha på på dagen i morgen?
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Det er meldt 6 grader og regn til i morra, så jeg ville hatt med mer enn bare en liten sommerkjole ... ja ;-) I dag er det fint enn så lenge (sommerkjolevær) men det skal bli dårlig iløpet av dagen, regn og kaldt i morra og søndag også fint igjen fra mandagen. Så jeg ville tatt med noen "styggeværsklær" også.
Verbena Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Om du skal ta båt til munkholmen i morgen så ville jeg tatt på meg noe annet enn sommerkjole gitt. SÅ langt i dag er det supert, men i ettermiddag kommer regnet og i morgen er det meldt surt, våt og kaldt. Ta på deg noe annet å ha sommerkjolen og tights i veska, kanskje vi er heldige og værmeldinga tar ekstremt feil!
Rampongi Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Kjør på med allværsjakke og varme bukser, her blir det nok rimelig surt i morra
lille je Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Enig med de andre, sommerkjole og tights på Munkholmen i morra kan nok bli en litt sånn delvis opplevelse:)
wirre;o) Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2010 Det gikk såååå fint med kjole da! Det blåste riktignok storm fra alle kanter, men det regnet jo ikke! Og vi var jo inne! Trondheim er forøvrig en by jeg godt kan like;o) *rocked the dancefloor*
Gjest Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Så bra at du koste deg :-) Ja, det blåser ofte fra alle kanter heromkring, men det endte da opp med en nokså grei temperatur. Du skulle kommet to dager før, da hadde du sett den fine byen vår fra sin aller beste side ... badet i solskinn :-)
Rampongi Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Så bra at du kosa deg. Kom gjerne tilbake, vi kan jo ha dib-treff hele gjengen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå