Gå til innhold

Sambo røyker og jeg blir sprø!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv røyket i ca 6 år til sammen, var røykfri da jeg ammet og gikk gravid med førstemann, men var dum nok til å begynne og røyke igjen. Nå er jeg gravid igjen og har holdt meg røykfri fra første dagen jeg viste jeg var blitt gravid. Er veldig stolt av meg selv at jeg faktisk har klart å holde meg 100% røykfri, men virker ikke helt som om at min samboer har helt forståelse for hvor tøfft det faktisk kan være.

Ikke bare kribler det i fingrene etter å skulle ta seg en røyk selv, men når han feks røyker i bilen med meg ved siden, blir jeg bare sååå utrolig kvalm!

Han trenger ikke røyke for meg, men hadde vært koselig om han kunne ta litt mere hensyn, ikke bare for meg, men for det lille nurket som faktisk er blitt passiv røyker..

Noen som har det litt likt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det virkelig fortsatt røykere som ikke tar hensyn til at det er andre i huset som ikke røyker????

Røyker han inne også eller?

Jeg hadde aldri i verden godtatt at noen røkte i bilen jeg satt i... uansett om jeg var gravid eller ikke :(

Skrevet

I know! Det hadde jeg tatt opp med han, faktisk..

Uansett om jeg var gravid eller ikke, hadde det vært uaktuelt at han røyket inne, eller ute i nærheten til barna/meg.

Skrevet

Inne røyker han ikke, det gjorde heller ikke jeg da jeg røykte selv. Hadde vi ikke hatt en liten gutt fra før av hadde vi nok gjordt det, men pga han har vi røkt ute.

Skal gi han en grense på 10 røyk rett å slett, ikke bare fordi han røyker altfor mye men også fordi vi nå må flytte til en større leilighet og at utgiftene vil bli større.

Tenker også en del på hvordan det skal bli med soving da minsten først kommer. Kommer til å ville ha barnet på samme soverom som meg iallefall de 2 første mnd, å da skal man jo helst ikke være røtyker pga krybbedød osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...