M@msen Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Idag skal jeg bruke dagen på meg selv... Med ferie penger på konto er det mange innkjøp som skal gjøres:) Bebis ting jeg skal kjøpe er: dyne til vogna(vil ha ny:), stelleveske (hvis jeg finner en jeg liker...), vippestol og klær i str 50 og 56, har ikke mye, og av erfaring før man ikke de minste str av venner og fam, så det vil jeg ha klart:) Kl 14 skal jeg på fotspa....åååååå som jeg gleder meg til å få stelt føttene mine, rekker jo ikke med selv:)
Juli.mamma til 4. Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Kos deg:) Jeg var hos fotpleier igår. Herlig:)
* en liten prinsesse * Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Jeg var hos fotpleier for et par uker siden. Superherlig! Kos deg!
SpongeBob Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Jeg tok en liten runde i går, men hadde helt glemt at juni er feriepengemnd, så her skal det shoppes mer!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 kos deg:)Er utdannet fotterapeut selv jeg, så føttene mine tar jeg selv;)får det til og jeg syns det er deilig å få det gjort:)Mannen kan kna dem etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå