Gå til innhold

Venter februarbaby:-)


Littlelady81

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:-)

 

Jeg er gravid i uke 6+2, ifølge mine egne beregninger. Jeg har ikke vært hos lege ennå, venter en stund til. Begynner å merke på kroppen at den er gravid, hodepine, ømme pupper, noe kvalme. Hvordan har dere andre det? Graviditetssymptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Jeg er vel rundt 5 +3 idag. har heller ikke vært hos lege, men skal på mandag. Hun legen ville ha meg inn med en gang for å ta celleprøver og sette igang. Synes det er helt greit, har bare lyst å snakke med noen andre enn samboeren min ang babyen jeg har i magen! :o)

Har ømme pupper, litt svimmel av og til. Ikke vært spesielt kvalm ,emn våknet idag og var uggen, skalv og litt sårlig. Matlysten er gått kraftig ned da, og det merker samboeren min veldig, sier han! jeg er veldig glad i god mat, kan en si!

 

Ser at du også er født i 81, hvor bor du? Jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 6+3 i dag, og merker også godt på kroppen at jeg er gravid. Ømme pupper, svimmel, og vondt i hodet. Har vært så sliten siste dagene, og hatt skrekkelig vondt i korsryggen i går og i dag. Har tidligere hatt bekkenløsning, og håper å slippe det i dette svangerskapet....

 

Skal prøve å få meg legetime midt i juli når jeg er tilbake fra ferie (nesten 12 uker på vei da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Stjørdal, en liten by fire mil nord for Trondheim. Bodde i Oslo fra 2001-2004, flyttet tilbake til hjemlige trakter da vi fikk vårt første barn. Det er nå 6 år siden, blir utrolig spennende med baby igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...