Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har fast betaling gjennom avtalegiro for barnehagen, og nå fikk jeg et brev om at to måneder ikke hadde blitt betalt, det skjønner jeg ikke og nettbanken min kommer jeg ikke inn på! Blir helt engstelig av meg her nå, nå krever de alle pengene innen to uker og det skjønner jeg godt, men jeg synes jo dette er driflaut, tror dere personalet i barnehagen vet om dette? Skjønner ikke at de to månedene ikke har blitt betalt, det trekkes jo automatisk fr mitt konto og gjorde denne måneden..:/ Så plustlig får jeg dette brevet
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Tror nok ikke barnehagepersonellet har med det økonomiske å gjøre. Det er økonomiavdelingen i kommunen din som har dette. Ta en telefon og rydd opp. Jeg måtte gjøre det samme i vinter, da jeg også trodde det ble trukket fra konto. Plutselig fikk jeg regning i posten på 3 måneders barnehage for 2 barn. Ble litt stor regning gitt. Men det ordnet seg.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Hvis du ikke har hatt dekning på kontoen på trekktidspunktet, så kan betalingen ha blitt stoppet. Hele personalet vet neppe om dette. Men styreren og muligens ped.lederen vet det nok. Det løser seg nok om du bare betaler.
trollmamma Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Men viss det ikkje blir trekt pga dekning eler noko, så ser du jo det i nettbanken. Her i kommunen er dei kjappe med å sende purring om dei ikkje har motatt innbetaling. Har du ikkje fått purring? Trur ikkje dei ansatte i bhg veit noko bortsett frå leiar. Ta ein telefon og forklar situasjonen, så fikser det seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå