Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Dere som skrek og bar dere over at dere måtte være hjemme noen dager med barna pga streiken, dere som ikke mener helse og omsorg fortjener bedre lønn og dere syntes synd på dere selv som faktisk måtte være med egne barn i noen dager: Nå får dere kanskje ikke reise på sommerferien pga vekterne streiker, men det er vel greit...det er jo tross alt et mannsdominerende yrke og de har verken innvirkning på oppdragelsen på barna vår eller pleien av foreldrene/besteforeldrene vår. Så rart at ingen hyler ut nå.....
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Hehe! Kanskje det er de som ropte høyest sist det var streik som streiker selv nå
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 De får da streike som de vil, selvsagt kan det bli littt ugreit for folk-jeg skal f-eks i begravelse til uka, og må fly, men stenger flyplassene går det da både tog og og buss. Verden stopper ikke opp selv om folk og fe går ut i streik. har da klart fint å ha ungene hjemme her jeg, er vel sønnen som er mest fornøyd med at han skal i barnehagen i dag etter ei uke fri. Folk sutrer for mye..handler bare om omstilling og finne alternative løsninger
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Nei jeg hyler ikke nå, jeg blir ikke berørt av denne streiken på samme måte som den forrige. Du vet ingenting om min livssituasjon, du vet ikke hvorfor forrige streik var ekstremt vanskelig for oss. Man kan både støtte en streik og ønske at den skal være kortvarig på samme tid.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Det virker så fabelaktig lite inteligent å trekke slike konklusjoner HI. Gratulerer! Du vant prisen for det mest hjernedøde innlegget i juni 2010
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Er du så dum at du tror at det bare handler om alternative løsninger? Skjønner du virkelig ikke at ikke alle har tilgang til alternative løsninger?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Hissig på morgenkvisten? Dum er jeg ikke, og det regner jeg heller ikke med at du er. Men hva mener du folk skal gjøre da? Sette seg ned og gi opp fordi man kanskje ikke kommer seg dit de skal? SOM REGEL kan man finne andre måter, og går ikke det, får man vel lage nye planer, eller holde seg hjemme. Folk er forskjellige, og jeg er da klar over at det som fungerer for en ikke fungerer for nestemann. Poenget mitt var vel heller det at jeg personlig syns folk av og til ikke gidder prøve nok, det er lettere å sette seg ed og gi opp. Dem om det, diskusjonen er igrunn ferdig for min del, så får dere andre fortsette, jeg har ting å gjøre :)Ha en fin dag.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Overhodet ikke hissig. Jeg er rett og slett nysgjerrig på om folk er så dumme at de tror det kun handler om alternative løsninger. Det argumentet er utbrukt av folk som tilsynelatende ikke evner å se at verden ikke kan defineres utelukkende etter deres egen virkeliget. Det er like fascinerende hver gang,
trollmamma Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Tja, for min del så handler det meir om at det ikkje er så krise om ein ikkje kjem seg avgårde på ferie, ferie er jo berre luksus. Litt verre når ein ikkje kom seg på jobb, jobbe må man jo for å overleve.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Begge streikene er/var idiotiske, men det er klart det er viktigere at folk kan gå på jobb enn at de kan dra på ferie. La bare vekterene streike til de blir så blakke t de er nødt til å komme seg tilbke på jobb. Så viktigeer ikke jobbene deres.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Er o en del som trenger fly for å komme på jobb også da..... =( Genier!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 Tross alt veldig få i forhold til hvor mange som må være hjemme om barnehager og skoler stenger. Vektere har rett og slett mindre viktige jobber, derfor bryr vi oss heller ikke om at de streiker. Det betyr ikke at vi støtter streiken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå