Gjest Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Sliter med å sovne igjen etter at jeg har vært oppe på do om natta. Og nå kom vesla på tre akkurat inn og kapret plassen midt i senga, så da måtte jeg bare gi opp. Uff, er trøtt og lei og sliten nå. Måtte bare klage litt... :-)
Vimse + gullene Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 jaaa, våkner av en lyd eller at jeg må på do, og blir liggende lys våken etterpå. hjelper å stå opp et par time og spise noe, så tar jeg det heller igjn på formiddagen. ventedagene på overtid bli lange nok uansett...
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Endelig noen andre våkne her :-) Har kjeda meg her inne en times tid nå.
Vimse + gullene Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 hehe, jeg trykker febrilsk på oppdater-knappen etter tur på Bim, facebook og div nettaviser. Ikke så mye som skjer på denne tiden på døgnet nei
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Ja ikke lett å sove om dagen nei! Mange ganger på do! Og ei på 2 som kommer inn i senga i tillegg :S Umulig å finne en behagelig stilling i senga, godt det snart er over!
petite fleur Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Jeg sover også dårlig om natta....La meg klokken 12 i natt, lå våken til den var bortimot 04 (det er lenge å ligge! Kjedelig...), ble vekket av 2-åringen klokken 06. Selv om pappaen står opp og tar seg av alt, klarer jeg ikke å sovne igjen. Godt at de skal ut av huset snart, så kan jeg gå og sove igjen :-) (Det kunne jeg ikke når det var streik, holdt på å gå på veggene av søvnmangel da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå