Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 http://www.vgtv.no/?id=30811 om man ikke har barn, så vel bekomme! men man må faktisk tenke litt lenger enn sin egen nesetipp altså!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg tenker vel heller at denne dama er syk. Synes synd på henne! Det blir for dumt å kalle henne egoist, er en anorektiker egoist? Nei, de er syke! Hun trenger hjelp ikke fordømmelse!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 det er klart. men man kan faktisk kalle en med anoreksia egoist, om hun har barn og IKKE vil ha hjelp med sykdommen sin. man kan kalle en alkoholiker egoist man man har barn og ikke vil ha hjelp. lpå samme måte vil jeg kalle denne (stakkars, for det er jo synd på henne) damen egoist, da hun velger å forverre sykdommen sin, uten å tenke på barna hun kommer til å etterlate mye tidligere enn nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Heldig du som ikke har slitt med hverken spiseforstyrrelser eller alkoholmissbruk... Men ikke vær så kjapp med å dømme andre! Det har absolutt IKKE noe med å være egoist! Man er syk!! Man kan ikke slutte å sulte seg, eller slutte å drikke fordi man er så glad i barnet sitt. Da hadde vel alle klart å bli friske???? Tyder på at du ikke har peiling på hva du snakker om! Jeg har en far som har vært alkoholiker, og det var ikke mangel på kjærlighet til oss som gjorde at han ikke sluttet. Han var syk!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Syns kællen hennes er sykere og mer egoistisk enn ho. Det er ikke han som dør av overvekt.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Hun sier jo at hun ikke ønsker at jenta skal bli tung, fordi det er et helvete, men selv har hun ingenting i mot å bli over 400 kg. merkelig. Men det jeg ser er at om hun hadde vært mer normalvektig hadde hun vært veldig pen. Veldig pent ansikt under alle fettlagene der synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #8 Skrevet 12. juni 2010 jeg skjønner at jeg er veldig hard når jeg sier dette, men det er fordi jeg har vokst opp i ett hjem hvor mor drakk alkohol, stefar banket og biologisk far (som jeg var hos til tider) spiste piller! jeg mener at om man utsette barna for noe som dette, er man egiost. man tenker på seg selv, og ikke på barnet dette går utover! denne damen er fullstendig klar over at dette er helseskadelig, og likevel utsetter hun seg selv om barnet sitt for det... ja, det er en sykdom, det er helt klart. men om man nekter å ta imot hjelp, tenker man på seg selv og ikke andre. derfor en man da ego=egoist! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå