Minimo <3 Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Går selvfølgelig mot slutten her 36 + 5 idag Ofte blir magen kjempe hard, så får jeg vondt i magen, maserier osv.. Såg selvfølgelig på fødeavdelingen igår, og da kunne hun kjenne på magen om det var en rie eller ikke.. Merkelig Noen som vet hvordan man kjenner forskjell? Husker ingenting av det fra første gang!
Grevinnen Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Er det ikke bare helt vanlig kynnere? Da blir jo magen helt hard og er det i en liten stund.. Er bare livmoren som "trener" og helt normalt! Jeg har det hele tiden nå (35+4) og må ofte tisse når det kommer :-)
SpongeBob Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er 37+1 og har den siste måneden eller så stort sett hatt steinhard mage - JM spør hver gang hun kjenner på den om jeg har kynner akkurat da. Tror det er en kombinasjon hos meg i alle fall, har veldig mye kynnere (som heldigvis bare er vonde innimellom) og i tillegg stort barn i magen som ikke har så mye vann å leke i lenger. Men kjenne forskjell? Jeg har hatt riene i ryggen, ikke foran, men de sier jo at man kan kjenner rier foran, bak, nedover lårene osv også. Siden jeg har 4 timer til sykehuset håper jeg at jeg skjønner hva som skjer i tide!
Canari Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Mine kynnere er veldig forskjellig fra rier. Ved kynnere blir jeg bare veldig hard i magen, men ikke soe særlig vondt. Riene er emr som vonde "tak" i mage/rygg, og helt annen intensitet. Er 37+5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå