Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Eller er det det som er greia - at man IKKE trenger base når man har isofix? Har gammel, og skal kjøpe ny, derfor jeg lurer
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Mja.. har gammel BIL, og skal kjøpe ny skulle det stå ja.. kremt.. hi
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Det kommer an på hvilken stol. På babybilstolene MÅ du ha base hvis du vil ha isofix. På stolene i gruppe 1/2 finnes det både stoler med base og stoler som har isofixfestene fast i sokkelen på stolen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 På babybilstolene MÅ du ha base hvis du vil FESTE MED isofix skulle jeg skrive
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Takk for svar! Det er til en 2åring, så er vel klasse 2 da..? Høres greit ut å ha de fast i stolen, får se om jeg finner hvilke stoler det er. Nå ble jeg iallefall litt klokere hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå